וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו אוסבלדו הושעה מנבחרת איטליה

חלוצה של רומא נענש בעקבות השתלחותו במאמנו אורליו אנדראצולי לאחר גמר הגביע וייעדר מגביע הקונפדרציות בברזיל

פאבלו אוסבלדו, חלוצה המצוין של רומא נזרק היום (שלישי) מסגל נבחרת איטליה ולא ישתתף עם האזורי בגביע הקונפדרציות שייערך בברזיל. כך החליטה התאחדות הכדורגל האיטלקית. הסיבה להחלטה להשעות את החלוץ היא ההשתלחות חסרת הרסן שלו כלפי מאמן רומא, אורליו אנדראצולי , לאחר משחק גמר הגביע מול לאציו, שבו קיבל החלוץ 15 דקות בלבד כמחליף.

אוסבלדו זעם על המאמן שהחליט לא להציב אותו בהרכב, האשים אותו בהפסד, וגם סירב לקבל את מדליית המפסידים בסיום הגמר המאכזב שבו הפסידה הג'יאלורוסי 1:0 ללאציו היריבה המושבעת.

חלוץ נבחרת איטליה פאבלו אוסבלדו חוגג שער. רויטרס
לא יהיה בברזיל. אוסבלדו/רויטרס

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ההתאחדות האיטלקית היה ההשתלחות של אוסבלדו כלפי מאמנו בטוויטר. החלוץ חם המזג שזעם לאחר ההפסד ללאציו צייץ כלפי מאמנו: "עדיף שתודה שאתה חסר יכולת, לך תחגוג עם אוהדי לאציו".

"ההחלטה נעשתה על ידי מאמן הנבחרת פראנדלי ובשם הקוד האתי. אוסבלדו יישאר מחוץ לסגל הנבחרת בגביע הקונפדרציות, אבל זה לא פוסל את האפשרות שיחזור בעתיד לשחק בנבחרת". כך הודיע ג'יאנקרלו אבטה, נשיא ההתאחדות האיטלקית לגבי המקרה.

מבחינה מקצועית, החלוץ ממוצא ארגנטינאי נהנה מעונה נהדרת וסיים במקום השלישי בטבלת הכובשים של הליגה האיטלקית עם 16 שערים. כעת הנבחרת תאלץ להסתדר בלעדיו בברזיל וככל הנראה גם רומא תסתדר בלעדיו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully