וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "מרוצה מההישגים שלי. אחזור חזק יותר"

למרות הפציעה הקשה, חלוץ מאיורקה לא נשבר. לוואלה! ספורט אמר: "אעבור ניתוח ואתחיל בשיקום. גאה שהטבעתי חותם"

תומר חמד יעבור ניתוח בימים הקרובים ויחל בשיקום מיידי על מנת לחזור כמה שיותר למגרשים. החלוץ שנפצע במשחק האחרון של מאיורקה מול אתלטיקו מדריד ואתמול (שני) התבשר שקרע את גיד אכילס, עדיין לא החליט היכן יעבור את הניתוח, אך יעשה זאת בכל מקרה בשבוע הקרוב.

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לא נותן לפציעה לשבור אותו. תומר חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בהתבטאות ראשונה שלו מאז הפציעה, אמר חמד בשיחה עם וואלה! ספורט מספרד: "לא נעים להיפצע, אבל זה חלק מחייו של ספורטאי. אני אעבור ניתוח בימים הקרובים ולאחר מכן אתחיל מיד בשיקום כדי לחזור כמה שיותר למגרשים. אני מודה לכולם על התמיכה והעידוד".

חמד קיבל עשרות טלפונים משחקנים וחברים בישראל שביקשו לחזק אותו, אך השחקן שידוע באופיו החזק הבהיר שמבחינתו הוא כבר חושב על הצעד הבא - השיקום - כדי לחזור כמה שיותר מהר ובכושר טוב בעונה הבאה. בעקבות הפציעה חמד למעשה סיים את העונה ולא יוכל לקחת חלק במשחק האחרון של קבוצתו, משחק שיכריע אם מאיורקה תישאר בליגה הראשונה או תרד לליגת המשנה בספרד.

תומר חמד נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הפך לבורג חשוב גם בנבחרת. תומר חמד/ברני ארדוב

החלוץ התפנה בשיחה לסכם גם את העונה שלו: "באופן אישי אני מרוצה מההישגים שלי בעונה החולפת וגאה שהצלחתי להטביע חותם ברמות הגבוהות ביותר. אני בטוח שאחזור חזק ומחושל יותר לעונה הבאה".

בצוות הרפואי הבהירו לחמד שרק אחרי הניתוח יהיה ניתן לשער במדויק כמה זמן הוא צפוי להיעדר. ההערכות הראשוניות הן שהשחקן ייעדר בתחזית האופטימית כארבעה חודשים (מה שאומר שהוא יחזור בתחילת חודש אוקטובר) ואילו בתחזית הפסימית הוא יחזור רק בחודש ינואר.

לחמד היו כמה הצעות רציניות מקבוצות ברחבי אירופה שרצו לרכוש את כרטיס השחקן שלו. אלא שכעת הוא צפוי להישאר במאיורקה בשל הפציעה ובעונה הבאה לנסות ולשחזר את היכולת שלו כדי להתקדם לקבוצה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully