וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוס של מכבי תל אביב על האליפות: 1.8 מיליון שקל

ההתאחדות פרסמה את מענקי המיקום לעונת 2012/13. הצהובים גרפו סך הכל 6.2 מיליון ש"ח, חיפה תסתפק ב-6 מיליון

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (שלישי) את המענקים שתקבלנה הקבוצה בליגת העל והלאומית על עונת 2012/13. במסמך שהוציאה ההתאחדות פורסמו ההקצבות שקיבלה כל קבוצה על פי מיקומה בטבלה וכן, הכנסות נוספות שקיבלו הקבוצה מהטלוויזיה, טוטו וכן מענקים לקבוצות שהשתתפו במעמד גמר גביע המדינה.

מכבי תל אביב חוגגת אליפות. ברני ארדוב
האליפות השתלמה להם. שחקני מכבי חוגגים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, שסיימה את העונה כאלופה אחרי הפסקה של עשור, היא כמובן הנהנית העיקרית וקיבלה מענק מיקום מההתאחדות בסך של 1.8 מיליון שקלים. בנוסף נהנתה מכבי מ-100 אלף שקלים נוספים עבור העפלתה לרבע גמר גביע הטוטו. אם מצרפים את ההקצאות הקבועות אותן מחלקת ההתאחדות לכדורגל לכל אחת מקבוצות הליגה כגון: מענק טלוויזיה בסך 1.9 מיליון שקל, מענק טופס טוטו בסך 1.7 מיליון שקל, השתתפות בגביע הטוטו 200 אלף שקל ומענק מרכזי ספורט של 500 אלף שקל, הרי שמכבי הכניסה בתום העונה 6.2 מיליון שקלים.

מכבי חיפה, שסיימה במקום השני תסתפק במענק מיקום של 1.6 מיליון שקל ובסך הכל 6 מיליון שקלים ואילו הפועל תל אביב השלישית גרפה 5.7 מיליון שקלים בסך הכל. הפועל רמת גן, שזכתה בגביע המדינה קיבלה מענק בסך 300 אלף שקלים ואילו המפסידה במשחק הגמר עירוני קרית שמונה הסתפקה ב-200 אלף שקלים.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
קיבל 6 מיליון שקלים. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully