וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש הדיח את הופסון מסגל אילת: "החלטה מקצועית"

28.5.2013 / 16:08

דאוול הוקפץ לסגל במפתיע במקום הכוכב המאכזב שיחמיץ את המשחק השני מול חיפה בחצי גמר הפלייאוף (ד',19:40, ס'5)

אחרי שהפסידה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף 87:75, תארח מחר (רביעי) הפועל אילת את מכבי חיפה למשחק השני בסדרה (19:40, ספורט 5). הקבוצה של עודד קטש הפתיעה היום, לאחר שהחליטה לרשום את דיון דאוול, הזר החמישי של הקבוצה שלא התלבש למשחקים בתקופה האחרונה במקומו של הכוכב סקוטי הופסון, שמצוי לאחרונה בכושר לא טוב. ההחלטה הגיעה לאחר שבימים האחרונים רווחו השמועות כי דאוול ירשם במקומו של אלי הולמן, שצעק על קטש במהלך הרבע הרביעי בהפסד האחרון לאחר שהמאמן החליפו והתנצל לאחר מכן.

עודד קטש, מאמן האילתים ניסה להסביר את ההחלטה: "ההחלטה על שילובו של דיון במשחק הינה החלטה מקצועית אשר התקבלה בתיאום מוקדם עם סקוטי שמצידו קיבל את ההחלטה בצורה מקצוענית ראויה לציון"

בקבוצה סימנו את פתיחת המשחק ואת עצירת משחק המעבר של חיפה כנקודות המפתח לניצחון במשחק השני. אילת פיגרה 29:8 כבר בסיום הרבע הראשון במשחק הקודם ומשם לא הצליחה לצמק את ההפרש מתחת לשש נקודות. באילת מצפים לתרומה גבוהה יותר מהשחקנים המשלימים יחזקאל סקוורר, טוני יאנגר ואבי בן שימול, שהיו מתחת לרמתם הרגילה במשחק הראשון.

הספסל של מ.כ. הבקעה, דיון דאוול, גור פורת. ברני ארדוב
מהלך מאוד לא צפוי. דאוול חוזר/ברני ארדוב

מנגד, במכבי חיפה מגיעים משוחררים יותר להתמודדות אחרי הניצחון במשחק הראשון, אבל לא משוחררים מדי. הירוקים יודעים שהלחץ נמצא על אילת וינסו לחזור הביתה עם הזדמנות לסגור את הסדרה בשלושה משחקים, בדיוק כפי שעשו בסדרת רבע הגמר נגד גלבוע/גליל. בחיפה היו מרוצים מאוד מהאינטנסיביות שהציגו השחקנים במשחק הראשון ומקווים כי אותה רמה תוצג גם מחר.

"באנו מוכנים מהפתיחה, ההגנה הכתיבה את הטון, זה גרם לנו לרוץ כל הזמן ולהשיג נקודות קלות ומשם הדברים היו יותר פשוטים", הסביר חנן קולמן מה עבד לקבוצתו במשחק הראשון, אך לא הקל ראש ביריבה, "אילת ישחקו בבית והם יהיו מוכנים. יש אצלנו הרבה רעב, נצטרך להיות אגרסיביים בהגנה ולרוץ את המגרש כל הזמן".

שחקן מכבי חיפה חנן קולמן מול שחקן הפועל גלבוע/גליל דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
ינסו לשמור על היכולת מהמשחק הראשון. קולמן/אדריאן הרבשטיין

המספר הנוסף:

3 - הפסדי פלייאוף לעודד קטש העונה, אחרי שלא הפסיד משחק פלייאוף לפני כן בקריירה.

4 - קבוצות ניצחו העונה באילת, אף אחת מהן לא עשתה זאת פעמיים. חיפה טרם ניצחה באולם הדרומי בארץ.

10 - שחקנים שונים קלעו במשחק הראשון בסדרה בספרות כפולות.

50 - ריבאונדים למכבי חיפה במשחק הראשון בסדרה, רק בני הרצליה (פעמיים) וחיפה עצמה במחזור הראשון השיגו יותר ריבאונדים במשחק העונה.

יעמוד למבחן: דיון דאוול. עודד קטש שלף את הפורוורד שלו כאס שינסה לשנות את הסדרה נגד חיפה, והרבה מאוד תלוי ביכולת ההגנתית וההתקפית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully