וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין עוזב את הפועל גלבוע/גליל

28.5.2013 / 15:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן סיים את דרכו אחרי שלוש שנים. גינזבורג ופלג מועמדים. רצון להשאיר את גרין

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (שלישי) כי המאמן ליאור ליובין לא ימשיך בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני שבועיים. הקבוצה והמאמן הרגישו שמיצו את הקשר ביניהם, וכעת יתפנו בגן נר לחיפושים אחר מאמן אחר. המועמד הבולט בשלב זה הוא ננו גינזבורג, שיעזוב בסוף העונה את נימבורק הצ'כית, אך גם שמו של ברק פלג, עוזרו של ליובין בעונות האחרונות, נמצא חזק בתוכניות.

ליאור ליובין שחקן גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
"הגלבוע הוא בית ובטוחים אנו שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך". ליובין/מגד גוזני

"המועדון מבקש להודות למאמנה בשלוש העונות האחרונות ליאור ליובין", נכתב בהודעת הקבוצה, "ליובין החל את דרכו המקצועית לפני חמש שנים בתפקיד עוזר המאמן מתוך ידיעה שביכולתו להתפתח למאמן מוביל בכדורסל הישראלי. ה-DNA אשר מרכיב את אישיותו ותפיסת עולמו של ליאור מתאים ככפפה ליד לראיית העולם ולערכים של המועדון. אנו מאחלים הצלחה בהמשך דרכו, הגלבוע הוא בית ובטוחים אנו שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך".

ברק פלג עוזר מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון (מימין) לצד ליאור ליובין. קובי אליהו
יירש את מקומו על הקווים? פלג לצד ליובין/קובי אליהו

שלושה שחקנים בלבד מחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקבוצה - עמית שמחון, יועד בית יוסף ונמרוד טישמן, ושלושתם צפויים להמשיך. בקבוצה רוצים להשאיר גם את יניב גרין בגזרת הישראלים וראקים סאנדרס וג'מאר סמית' בגזרת הזרים, אך לא בטוח האם יצליחו לעשות זאת. לגבי דגן יבזורי קיים אי ודאות, כאשר השחקן עשוי לחפש מועדון אחר שיקלוט אותו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully