וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פערים גדולים עם אליניב ברדה

27.5.2013 / 23:19

חלוץ גנק סירב להצעה ראשונית. גורם: "נחזור למשא ומתן אם הוא יתגמש בדרישות". המגעים עם מילה מתקדמים בכיוון חיובי

הפועל באר שבע פתחה היום (שני) רשמית במשא ומתן עם אליניב ברדה, ממנו עולה כי פערים גדולים מפרידים בשלב זה בין הצדדים. על פי הערכות שונות, באר שבע הציעה לשחקן 350 אלף דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים, אך החלוץ, שהרוויח בעונה החולפת בגנק כ-800 אלף יורו, סירב להצעה ודרש שכר גבוה בהרבה. במועדון הביעו פסימיות לגבי העסקה, אם כי לא נפסלת האפשרות לפיה אם השחקן יפחית את דרישותיו, הצדדים ישובו לשולחן המשא ומתן.

אליניב ברדה שחקן גנק. רויטרס
באר שבע מתרחקת. אליניב ברדה/רויטרס

ברדה, 31, סיים את חוזהו במועדון לאחר שש שנים והוא חופשי להצטרף ללא תמורה לכל קבוצה שירצה. השחקן, שגדל בבאר שבע, עזב את המועדון בשנת 2002 לטובת מכבי חיפה. על פי דיווחים שונים בבלגיה, לשחקן הצעות מלובן, גנט ולוקרן, אך השחקן עצמו עדיין לא החליט לגבי עתידו.

ובחזרה לבאר שבע. המנכ"ל אסי רחמים אמור לשוב מחר מפולין לאחר שניהל ביממה האחרונה מגעים עם קשר שלאסק ורוצלאב ונבחרת פולין לשעבר סבסטיאן מילה (30). ככל הידוע, הבוקר נרשמה התקדמות בין הצדדים כשההנחה היא שבעקבות העובדה שבאר שבע לא תצטרך לשלם דמי העברה לקבוצה הפולנית, הסיכויים שהמגעים יצלחו גבוהים. אם המשא ומתן יצליח, השחקן אמור יחתום בקבוצה על חוזה לעונה אחת ויגיע לפתיחת האימונים בסוף חודש יוני.

קשר וורוצלאב סבסטיאן מילה. GettyImages
דווקא הוא מתקרב. סבסטיאן מילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully