וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע פתחה במו"מ עם סבסטיאן מילה

27.5.2013 / 7:51

רחמים התרשם מקשר נבחרת פולין לשעבר, שכבש בניצחון ורוצלאב. מו"מ לגבי והבה ודהן. אילוז יחתום לשנתיים

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, ישוב לישראל לאחר שצפה אתמול בקשר ורוצלאב סבסטיאן מילה. על פי דיווחים בתקשורת הפולנית, השחקן מסרב לחתום על חוזה לעונה הבאה וגם בהנהלה ורוצלאב משלימים עם העובדה שייתכן והשחקן לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. "הנסיעה של רחמים נועדה לבדוק את העלויות של מילה", אמרו בבאר שבע אתמול, לאחר שהמנכ"ל התלהב מביצועי קשר נבחרת פולין לשעבר, שהבקיע את השער השני והיה מעורב בשער הראשון בניצחון 3:0 של קבוצתו על ביאליסטוק. מי שליווה את רחמים הוא שחקן העבר של מכבי חיפה, רדוסלאב מיכאלסקי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, באר שבע במגעים גם עם אליניב ברדה ששוקל האם לחזור לישראל.

שחקן הנבחרת הצעירה בן והבה. קובי אליהו
לוחצים על טוברוק. בן והבה/קובי אליהו

בינתיים, נמשכים המשאים ומתנים בגזרות שונות, כשהמועדון מפעיל לחץ על בית"ר טוברוק למכור את בן והבה. עם שובו של אסי רחמים, יואץ המשא ומתן. במועדון ינסו לשכנע את אריק איזיקוביץ' לתת להם עדיפות גם בגזרת רפי דהן, בו לוי מעוניין מאוד. אם מילה יחתום, המטרה הבאה של לוי תהיה להביא בלם בעל שיעור קומה. לעודד גביש יובהר כי בעונה הבאה הוא ייאלץ להתחרות על חולצת ההרכב עם והבה. גם המגן השמאלי בן תורג'מן מנצרת עילית מועמד להצטרף.

חלק משחקני הקבוצה ישתתפו היום בחתונת הקשר רביד גזל, שאלישע לוי רוצה להשאיר גם בעונה הבאה. המגן אביתר אילוז צפוי לחתום לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully