וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לישראל? מכת פציעות לצרפת לקראת היורובאסקט

יריבת ישראל בשלב הבתים בסלובניה תחסר את עלי טראורה, קווין סראפין ולודוביק ואטי ומודאגת ממצבת הגבוהים הדלה

בעוד נבחרת ישראל כבר החלה בהכנותיה ליורובאסקט שייערך בקיץ הקרוב בסלובניה, יריבתה העיקרית בבית א' - נבחרת צרפת - נמצאת בבעיה. צרפת, שעל הנייר אמורה להיות הקבוצה החזקה בבית א', סובלת לאחרונה ממכת פציעות של שחקני הפנים, שמודיעים בזה אחר זה שייעדרו מהאליפות הקרובה.

האחרון להודיע על פרישתו מהטורניר היה הסנטר עלי טראורה, שהודיע היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו שלא יופיע. טראורה סוחב פציעה שהותירה אותו מחוץ למגרשים במשך שלבים רבים העונה, וינצל את הקיץ על מנת להחלים באופן סופי ממנה.

מאמן נבחרת צרפת, וינסנט קולה. רויטרס
כאב ראש לא קטן. וינסנט קולה/רויטרס

"זו החלטה קשה מאוד, אבל אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות", נכתב הסנטר, ששוחרר מאלבה ברלין במהלך העונה. הודעתו של טראורה מצטרפת לזו של לודוביק ואטי, הגבוה של גרבאלין, שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מכדורסל בגלל מום שהתגלה בליבו, ולסנטר וושינגטון וויזארדס קווין סראפין, שלא יגיע מסיבות אישיות. מאמן הנבחרת וינסנט קולה ממצבת הגבוהים שהולכת ומצטמקת לה. המאמן עדיין מקווה שסנטר שיקאגו ג'ואקים נואה וסנטר אינדיאנה יאן מהינמי יתייצבו לפתיחת האימונים כמתוכנן.

נבחרת צרפת הוגרלה לבית א' יחד עם ישראל, אוקראינה, בריטניה, גרמניה ובלגיה. המשחקים בטורניר ייצאו לדרך ב-4 בספטמבר, והמשחק בין ישראל לצרפת ייערך יומיים לאחר מכן.

קווין סראפין, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
גם הוא ייעדר. קווין סראפין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully