וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: הפסקת אש? ברשישת ומנכ"ל העירייה יפגשו

27.5.2013 / 20:40

בקבוצה מנסים למצוא פיתרון של הרגע האחרון, ודחו בינתיים את המסע"ת. כ-50 אוהדים התכנסו כדי לדון בפתרונות למצב

ימים טרופים עוברים על הפועל עכו שעדיין לא יודעת האם היא תוכל לפתוח את העונה בליגת העל. אחרי שבשעות הבוקר חלה החרפה ביחסי הנהלת הקבוצה והעירייה, בשעות הערב כבר החלו הרוחות להירגע כאשר מנכ"ל העירייה אוהד שגב יזם שיחת טלפון עם יושב ראש המועדון יהודה ברשישת, והשניים קבעו להיפגש מחר (שלישי) בשעות הצהריים במשרדי העירייה. אל הפגישה אמורה להתלוות גם היועצת המשפטית של העירייה.

יהודה ברשישת יו"ר הפועל עכו (מימין) עם קודמו ציון ויצמן. אדריאן הרבשטיין
איך זה ייגמר? ויצמן וברשישת/אדריאן הרבשטיין

לוואלה! ספורט נודע כי בשלב הזה אין בכוונת העירייה לשנות את עמדתה באשר לדרישות שמופנות כלפי הנהלת הקבוצה, וידרשו כי ציון וייצמן יחדל מלהיות חלק מהמועדון. בקבוצה מבהירים כל העת כי הדרישה הזו בוצעה ומבחינתם הם אינם רואים מניעה מהעברת התקציב. על פי התכנון, אמור שגב להציג בפני ברשישת את הדרישות של העירייה כדי להביא לפיתרון המחלוקות. בשל הפגישה המתוכננת, החליטו בקבוצה בשלב זה לדחות את מסיבת העיתונאים שתוכננה למחר, בה הבהיר ברשישת כי הוא מתכוון להודיע על הליכה לפירוק.

בתוך כך, כ-50 אוהדים התכנסו בקניון העירוני כדי לדון במצב של המועדון, ובעיקר הפנו אצבע מאשימה כלפי העירייה והעומד בראשה. רוב הדוברים במפגש התייחסו לכך שדרישות העירייה בוצעו על ידי הקבוצה ועל כן אין כל סיבה שהעירייה לא תזרים את הכסף, כפי שהבטיחה. לאחר שהאוהדים שמעו על ההתפתחויות האחרונות, הם החליטו להמתין עם צעדי המחאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מחפשים פתרונות. אוהדי עכו/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully