וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשישת: "ביום ג' הפועל עכו תודיע רשמית על פירוק"

בהפועל עכו טוענים שרק נס יאפשר להם להישאר בליגת העל. עיריית עכו נחושה: "ללא בקרה ושקיפות, לא יועברו כספים"

המצב הכלכלי הקשה של הפועל עכו נותן את אותותיו, כאשר נדמה שאפילו יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת, שבימים האחרונים עוד נשמע אופטימי לגבי האפשרות להיחלץ מהמצב הכלכלי הבעייתי, איבד תקווה. הקבוצה תכנס מחר (שלישי) מסיבת עיתונאים שבה היא תודיע כי המועדון יילך לפירוק אם לא יימצא פיתרון של הרגע האחרון.

"אנחנו כנראה נודיע על סוף דרכה של הפועל עכו בליגת העל ובכלל", מספר ברשישת. "אנחנו לא מוצאים שום פיתרון של המצב. מאחר וראש העירייה דוחה אותנו בלי סוף להיפגש איתו, הבנו שאין לנו על מה להתדיין עוד".

ציון וייצמן, יהודה ברשישת בישיבת הנהלת הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
הסוף קרוב? ברשישת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

מה שבעיקר מהווה בעיה הוא שהאופציה של עכו על רוב שחקני הסגל תפוג ב-31 בחודש, כשהמשמעות היא שהחל מהתאריך הזה כל שחקן יוכל לעבור לאיזה קבוצה שהוא ירצה, ובעכו מבינים שבמצב העניינים הזה הקבוצה תישאר ללא שחקנים. "אין לנו עניין לשחק בליגה הלאומית. עם מי נשחק? עם הנוער? אנחנו לא רוצים להתבזות", הוסיף ברשישת.

בהמשך שיגר ברשישת אמירה קשה כנגד ראש העירייה שמעון לנקרי, ואמר: "מגיע לנו לשחק בליגת העל, ואם מישהו קיבל מנדט למחוק אותנו, אנשים צריכים לקום ולצאת בקול זעקה". באופן אישי הוא מדגיש: "עד אתמול או קצת לפני כן הייתה לי תקווה גדולה, אבל היום אני ממש חסר תקווה".

ראש עיריית עכו משחזר: "קרה פה נס גדול". אדריאן הרבשטיין
תגובה חריפה של עיריית עכו. ראש העיר שמעון לנקרי/אדריאן הרבשטיין

עיריית עכו: "הנהלה חדלת יכולות"

בתגובה לדברים, בעיריית עכו יצאו בהתקפה חסרת תקדים: "יו"ר הפועל עכו חושב שבהעברת הכדור למגרש העירייה הוא פוטר עצמו מהאחריות למצב שבו נמצאת הקבוצה. כל הניסיונות שלו להעביר את האחריות לפתחה של העירייה היא חוצפה שאין כדוגמתה. לצערנו הרב, הנהלה חדלת יכולות של עמותה פרטית מוצאת לעצמה להעביר את מחדליה וחוסר יכולתה לנהל את ענייניה בעצמה למגרשה של עיריית עכו".

עוד הוסיפו בעירייה: "ברשישת שמונה בקול תרועה רמה והצהיר על כוונותיו באשר לתמיכתו בהפועל עכו התגלה כחדל יכולת להחזיק את הקבוצה, וכעת מנסה להעביר את כישלונו הצורב בגיוס תקציבים ומשאבים לפתחה של העירייה. כל הניסיון המכוער של הנהלת הפועל עכו להטיל דופי בעירייה ובעומד בראשה ואף להתערב במערכת הבחירות הפנימית אינה אלא חוצפה, כפיות טובה ושערורייה שאין כדוגמתה. התנהלותו של ברשישת בימים האחרונים וחוסר יכולתו הבסיסית להוות משענת כלכלית לקבוצה, לפחות עד אשר ייפתרו הנושאים המינהליים אל מול העירייה, מעידה עדות ניצחת על הרצינות בהליך מינויו מלכתחילה".

בסיום התגובה מדגישים בעירייה: "מצערת העובדה שהנהלת העמותה הפכה את קבוצת הפועל עכו לבת ערובה. ברשישת שחשב שמעצם מינויו לתפקיד ייפתרו הדברים מאליהם טעה ובגדול. תפקידם של כל יושבי הראש של קבוצות הכדורגל בישראל הוא בגיוס כספים ומשאבים לקבוצה, כמו כל אנשי העסקים אשר הפכו להיות בעלים של קבוצות בארץ ובעולם. את זה כנראה ברשישת שכח. מי שאינו מסוגל לעשות כך, לפחות יצניע לכת ובבואו לבקש תמיכה ועזרה יתנהג כמבקש ולא כגביר. ללא בקרה ושקיפות מלאה של התנהלות העמותה לא יועברו כספים".

בנתניה מחכים להתפתחויות

בנתניה יחכו להתפתחויות ובכל מקרה לא מתכוונים להקפיא את ההכנות לעונה הבאה כאשר בכל מקרה בקבוצה רוצים להעמיד קבוצה טובה בעונה הבאה. למרות הסיכוי שיהיו בליגת העל למועדון אין כוונה להקפיא מגעים בנוגע לשחקנים דוגמת עמרי בן הרוש או קובי דג'אני.

"גם אם נהיה בליגת העל הקבוצה צריכה להשתנות מקצה לקצה", אמר גורם במועדון. "החתמנו מאמן מצוין והכול צריך להיבנות מחדש". אגב, הישארות של נתניה בליגת העל עשויה להביא להישארותם של טובארנו פינאס ועידן שריקי שיחזרו מהשאלה. יו"ר נתניה גיל לב הגיב לאפשרות ואמר: "אם יודיעו לנו משהו מהבקרה או ההתאחדות ניערך בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully