וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בגמר האלופות: "בכיתי מיד עם שריקת הסיום"

ניקולה ריצולי האיטלקי סיפר על הרגע בו שרק לסיום: "עמדתי לבדי, ראיתי את אלפי האוהדים מעודדים והדמעות פשוט זלגו"

שריקת הסיום לגמר ליגת האלופות טמנה בחובה רגע ספורטיבי נהדר - בעוד אוהדי באיירן אחוזי טירוף לאחר הפינאלה המדהים ושער הניצחון של אריאן רובן, אוהדי דורטמונד נותרו באיצטדיון וומבלי דקות ארוכות על מנת להודות לשחקנים הנערצים על עונה בלתי נשכחת.

ניקולה ריצולי, השופט שניהל את המשחק, ינצור את הרגע הזה לשארית חייו. כך לפחות הוא טען בראיון שהעניק היום (שני) ל'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי. "עמדתי שם לבדי, הסתכלתי מסביב לאיצטדיון וראיתי את כל אלפי האוהדים - גם אלו של דורטמונד - מעודדים בכל כוחם. זה היה הרגע שבו כל המתח שלי נמס ופשוט התחלתי לבכות".

השופט האיטלקי ניקולה ריצולי. GettyImages
לא ישכח את הרגע לעולם. ריצולי בגמר האלופות/GettyImages

בין האושר של שחקני באיירן מינכן, הדמעות של דורטמונד והרגע הגדול של אריאן רובן, גם השופט שכמו תמיד הלחץ והמתחים שלו עמדו בצל, פרק את כל המתחים. ובכל זאת, הוא חיכה לחוות הדעת המקצועית של השופט האגדי פיירלואיג'י קולינה, שמשמש כיום כראש ועד השופטים של אופ"א.

"חשבתי ששפטתי את המשחק בצורה טובה, אבל חיכיתי לחכות למה שקולינה יגיד לי", הודה ריצולי. "אם עשיתי משהו לא טוב, או שביצעתי טעות כלשהי, הייתי יכול להיות מאוד מאוכזב. אולי גם בגלל שגדלתי עם פיירלואיג'י לקבל ממנו הערות היה יכול להיות עוד יותר קשה. ברגע שהוא נכנס לחדר השופטים, החסרתי פעימה. הוא הסתכל עליי למשך כמה שניות ולא אמר מילה. ואז הוא אמר 'כל הכבוד, כל הכבוד לכולם'. אז באמת הייתי יכול להיות רגוע".

עבור ריצולי (53) היה זה גמר ליגת האלופות הראשון אותו ניהל. הוא החל לשפוט בליגה האיטלקית הבכירה בשנת 2002, ושפט לראשונה בליגת האלופות בחודש אוגוסט 2007. הוא אף שפט משחקים ביורו 2012, והוא אחד מ-52 מועמדים לשפוט גם בגביע העולמי ב-2014.

אוהדי באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
מחזה מפעים. אוהדי באיירן חוגגים בוומבלי לאחר שריקת הסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully