וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אלפי יהודים יגיעו לראות את הנבחרת"

מאמן נבחרת ישראל לקראת המשחק נגד הונדורס בניו יורק ב-2 ביוני: "השחקנים יודעים מה מוטל עליהם". בן בסט שוחרר

קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הנבחרת נגד הונדורס בלילה שבין ה-2 ל-3 ביוני באצטדיון סיטי פילד שבניו יורק (00:30 שעון ישראל). המשחק ישמש כהכנה למשחקי מוקדמות הגביע העולמי בספטמבר, נגד אזרבייג'אן (6.9) ורוסיה (10.9).

דני עמוס, אלירן עטר ובירם כיאל שוחררו בשל פציעות. תומר חמד (שבעצמו נפצע) ודודו אוואט שוחררו מבעוד מועד כדי לנוח בגלל שהליגה הספרדית תסתיים רק בשבוע הבא. גם מהראן ראדי לא יטוס עקב חתונה. היום גם עדן בן בסט שוחרר מהנסיעה.

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, אלי גוטמן. קובי אליהו
שיחרר כמה שחקנים מהסגל. גוטמן/קובי אליהו

גוטמן אמר: "מדובר במשחק בעל חשיבות לא רק ברמה המקצועית. יגיעו אליו אלפי יהודים ואני מקבל הרבה מסרים מאנשים שיגיעו למשחק. נעשה הכל על מנת לייצג את המדינה שלנו ואת הכדורגל שלנו ברמה המכובדת ביותר".

גוטמן הוסיף: "הונדורס שיחקה במונדיאל האחרון, היא נבחרת טובה עם שחקנים מהפרמיירליג. זה משחק הכנה חשוב להם כי ב-7 ביוני יש להם משחק במוקדמות המונדיאל. השחקנים שלי יודעים מה מוטל עליהם ואיך הם צריכים להגיע למשחק".

המאמן הלאומי התייחס למינוי של גיא לוזון למאמן סטנדרד ליאז': "מדובר במועדון בסדר גודל גדול, 30 אלף צופים פנאטים בכל משחק. מגיע לגיא כל הכבוד שהוא הגיע לעבוד שם, מגיע כל הכבוד לסוכן שסידר לו לעבוד שם. הצלחה שלו תפתח דלת למאמנים ישראלים אחרים".

גוטמן אמר: "שחקנים יודעים בדיוק מה אני דורש וכל אחד ואחד מהם מחויב להגיע ברמת המוכנות המקסימלית ברמת הנתינה המקסימלית. אתה יוצא לייצג מדינה, אתה יוצא לשחק מול אלפי אוהדים יהודים שיגיעו. לא נרצה להתבזות. אנחנו לוקחים בחשבון שיש שחקנים פצועים, שיש חוסרים הכול אנחנו יודעים, אבל מי שיוצא - יוצא עם הראש מורם".

על אריאל הרוש, שיפתח במקום דודו אוואט ששוחרר מהמשחק אמר: "אני רוצה להזכיר לכם שבשנה שעברה יצאנו למחנה, דודו היה פצוע והרוש עשה משחק יוצא מן הכלל טוב נגד גרמניה. הרוש זה פוטנציאל שצריך להיות ממומש. יש לנו את דודו ואנחנו מאושרים מזה ,אבל הבמה בידי הרוש ביום ראשון הבא ואני סומך עליו".

על יוסי בניון אמר המאמן: "אתם מכירים אותי ויודעים שכל זימון שלי הוא מקצועי נטו. אם לא היה שחקן שמגיע לו להיות בנבחרת, הוא לא היה מוזמן. יוסי הוא קפטן נבחרת ושיחק מספיק משחקים השנה בצ'לסי. הוא שיחק נגד מנצ'סטר סיטי השבוע ובשני המשחקים השלים 80 דקות על אדמת ארצות הברית. הוא ימתין לנו שם והוא ישחק את המשחק נגד הונדורס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אריאל הרוש עם רמי גרשון (שמאל) שחקני נבחרת ישראל באימון. ברני ארדוב
גוטמן: "הבמה בידיים של הרוש"/ברני ארדוב

הסגל למשחק נגד הונדורס:

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד).

הגנה: אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), דקל קינן (מכבי חיפה), טל בן חיים (ק.פ.ר), איתן טיבי (מכבי תל אביב), שיר צדק (עירוני קרית שמונה), רמי גרשון (סלטיק), גל שיש (בוורן).

קישור: שרן ייני (מכבי תל אביב), גל אלברמן (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), יוסי בניון (צ'לסי), אבי ריקן (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), מאור מליקסון (ולנסיין), חן עזרא (מכבי חיפה).

התקפה: איתי שכטר (סוונסי), אליניב ברדה (גנק), שמעון אבוחצירא (עירוני קרית שמונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully