וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היברט: "חייבים לעשות התאמות על לברון במשחק הפוסט"

טירוף הפלייאוף: סנטר הפייסרס מתוסכל מהחפירות של כוכב ההיט, שנתן קרדיט להאסלם: "הוא הלב הפועם של הקבוצה"

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
התחמקד בחפירות. לברון ג'יימס/GettyImages

מספרי המשחק בין אינדיאנה למיאמי (96:114 להיט, שעלו ל-1:2 בגמר המזרח)

* ההיט הפכו לקבוצה הראשונה בתולדות ה-NBA שרושמת חמישה ניצחונות פלייאוף רצופים בחוץ בפער דו ספרתי. ארבע קבוצות עשו זאת ארבע פעמים: קליבלנד של לברון ג'יימס ב-2009, סן אנטוניו ב-1999, מילווקי ב-1972 ובוסטון ב-1963.

* מיאמי קלעה 70 נקודות במחצית הראשונה, ושברה את שיא המועדון שעמד על 68 נקודות במחצית מול שיקגו ב-2006.

* הפעם האחרונה בה אינדיאנה ספגה יותר מ-70 נקודות במחצית של משחק פלייאוף הייתה ב-1992, כשבוסטון קלעה 71 נקודות במחצית מולה.

* לברון קלע 14 נקודות ב-11 מהלכי פוסט אפ, כשהממוצע שלו בפלייאוף הנוכחי עומד על 2.6 מהלכים כאלה במשחק.

* כריס אנדרסן, שקלע את 16 הזריקות האחרונות שלו מהשדה, נמצא בדרך הבטוחה להפוך לשחקן שהעמיד את ממוצע הקליעות הטוב ביותר בפלייאוף בודד. כרגע איש הציפור קולע 85.4% מהשדה, לפני ג'יימס דונלדסון (75% ב-1986), ולאדה דיבאץ' (72% ב-1990) ואלונזו מורנינג (70% ב-2005).

יודוניס האסלם מול פול ג'ורג'. GettyImages
לא קלע כל כך הרבה בפלייאוף מאז 2011. האסלם/GettyImages

מיאמי שכחה הלילה (בין ראשון לשני) מההפסד הכואב לאינדיאנה במשחק השני בסדרת גמר המזרח, והחזירה את יתרון הביתיות בסטייל. ההיט הגיעו נחושים לאינדיאנפוליס והציגו יכולת קבוצתית משופרת, כשלראשונה בפלייאוף כל שחקני החמישייה קלעו בדאבל פיגרס.

"זה היה מאמץ קבוצתי טוב יותר", אמר אריק ספולסטרה. "היינו יותר מרוכזים בלחזור לזהות שלנו ולא לוותר לאינדיאנה". אחד מגיבורי הניצחון היה יודוניס האסלם, שקלע את מספר הנקודות הרב ביותר שלו בפלייאוף מאז 2011 עם 17, באחוזים מצוינים (8 מ-9). "הוא הלב הפועם של הקבוצה", החמיא לברון, שקלע את 18 מ-22 הנקודות שלו במחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
"הוא היה מאוד מחויב". לברון ג'יימס/GettyImages

השינוי המקצועי העיקרי של ההיט היה השימוש בלברון בפוסט אפ, שהוביל ליתרון של 32:56 על הפייסרס בנקודות בצבע. "זה משהו שרצינו לעשות כדי ליצור התקפה יותר אגרסיבית", הסביר ספולסטרה. "לברון היה היה מאוד מחויב להחלטה לא להסתפק בזריקות מבחוץ". ה-MVP עצמו אמר: "עשיתי מאמץ מכוון להגיע יותר לפוסט. הצוות המקצועי רצה שאשחק יותר מתחת לסל, וחבריי לקבוצה איפשרו לי לעשות את זה".

גם רוי היברט נשאר מתוסכל מהחפירות של לברון, ואמר: "לברון עשה הרבה עבודה בצבע, ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלעזור לפול בשמירה עליו. אסור לנו לתת ללברון לכדרר חמש או שש פעמים בדרך לפוסט, אנחנו חייבים לעשות את ההתאמות". מאמנו פרנק ווגל סיכם: "אם אתה לא שומר עליהם בצורה מושלמת, הם יעשו לך מה שהם עשו לנו הערב. לפעמים גם מול כיסוי מושלם הם מוצאים דרכים לקלוע, אבל הערב ההגנה שלנו אפילו לא הייתה טובה מאוד".

רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. GettyImages
צריך לעזור לג'ורג'. היברט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully