וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ויוליה גלושקו הודחו מהרולאן גארוס

פאר הובסה על ידי רדוואנסקה 6:1, 6:1 תוך 57 דקות בלבד, ותאבד את הבכורה בארץ לגלושקו שנכנעה לטורו-פלור 6:2, 7:5

יוליה גלושקו הודחה היום (שני) בסיבוב הראשון של טורניר הרולאן גארוס לאחר שהפסידה לטניסאית הספרדיה המדורגת 71 בעולם מריה-תרזה טורו-פלור 6:2, 7:5 תוך שעה ו-12 דקות. גלושקו, שעלתה היום למקום ה-149 בדירוג העולמי, תסיים את הטורניר כמחבט מספר 1 של ישראל לאחר ששחר פאר הובסה מוקדם יותר על ידי אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה המדורגת רביעית בעולם ובטורניר 6:1, 6:1 תוך 57 דקות.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
כמו בארצות הברית, גם הפעם הודחה בסיבוב הראשון. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו עלתה להגרלה הראשית של גראנד סלאם בפעם השנייה בקריירה מול יריבה צעירה ממנה. שתי השחקניות פתחו את המשחק בצורה טובה ושמרו על משחקי ההגשה הראשונים שלהן. בפיגור 2:1 נשברה גלושקו לראשונה ונקלעה לפיגור ראשון במשחק. הישראלית התעשתה במהרה ושברה בחזרה. הנדנדה במשחק המשיכה, טורו-פלור שברה על האפס ושמרה בדרך ליתרון מבטיח 2:5. גלושקו ניסתה לחזור למערכה אך נשברה בפעם השלישית בדרך להפסד 6:2 במערכה.

גלושקו הפתיעה בפתיחת המערכה השנייה ושברה בדרך ליתרון 0:1. במשחקונים הבאים הצליחו השחקניות לשמור על ההגשות כשגלושקו שומרת על ההובלה עם יתרון 2:3. במשחקון השישי במערכה הצליחה טורו-פלור לשבור בחזרה, ולאחר מכן שמרה כדי לעלות ליתרון 3:4. גלושקו נשברה והייתה בדרך להפסד של המשחק במצב של 3:5 לטורו-פלור, אך הוכיחה אופי, שברה בחזרה ושמרה בדרך ל-5:5. לאחר מכן הפסידה את שני המשחקונים האחרונים, והודחה.

גלושקו אמרה אחרי ההדחה: "אני מאוכזבת. האמנתי בעצמי. לא הפתיע אותי שעברתי מוקדמות, למרות שהמשחק האחרון במוקדמות יכל גם להיגמר אחרת והיה משחק מאוד קשה. אני מרגישה שיכולתי ללכת הרבה יותר גבוה בתחרות הזאת אבל מנגד מקבלת את הדברים כפי שהם יודעת שיש לי עוד הרבה מקום להשתפר ומבטיחה לעשות הכל לבוא מוכנה ולתת את הכל כבר בתחרות הבאה".

לירן קלינג, המאמן של גולשקו, אמר בסיום כי "התוצאה מאכזבת אבל לא הדרך. יוליה שוב הוכיחה שיש לה את הרמה. היא נלחמה לכל אורך המשחק, ופספסה כמה צ'אנסים, ביחוד בסט השני. ניקח את הדברים הטובים שהיו השבוע".

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
עוד תצוגה חלשה. שחר פאר/GettyImages

מוקדם יותר הודחה שחר פאר בסיבוב הראשון על ידי אגניישקה רדוואנסקה תוך הצגת יכולת חלשה ביותר. הפולניה פתחה את המשחק טוב, ושמרה על ההגשות שלה בקלות. פאר הצילה נקודת שבירה במשחקון ההגשה הראשון שלה, אבל בהמשך המשחקון נשברה ורדוואנסקה עלתה ליתרון 0:2. הפולניה המשיכה במומנטום, למרות ניסיון משחק אגרסיבי של פאר, ושברה פעם שניה בדרך ל-0:4. פאר הפתיעה במשחקון הבא ושברה בדרך ל-4:1, אלא שמיד לאחר מכן נשברה בפעם השלישית.

גם את המערכה השנייה פתחה פאר רע מאוד, נשברה כבר במשחקון הראשון. הפולניה עלתה ליתרון 0:2, אך במצב זה פאר הצילה מעט מהכבוד שלה ושמרה על ההגשות. רדוואנסקה לא נלחצה, שמרה ושברה מיד שוב. במצב של 1:5 לפולניה ניסתה פאר לחלץ עוד משחקון, אך נכשלה והפסידה 1:6 גם את המערכה השנייה.

אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולניה. GettyImages
פחות משעה של עבודה. אגניישקה רדוואנסקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully