וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז'ה ז'סוס: "קרדוסו היה עצבני בגלל ההפסד"

מאמן בנפיקה ניסה להסביר את ההתפרצות של החלוץ כלפיו בסיום ההפסד בגמר הגביע. אוהדי הקבוצה זרקו אבנים

סיום העונה הקטסטרופלי של בנפיקה ליסבון המשיך אמש (ראשון) כשהקבוצה הפורטוגזית הפסידה 2:1 לויטוריה גימראייש הצנועה בגמר הגביע בפורטוגל. בכך השלימה הקבוצה איבוד שלושה תארים בתוך שבועיים, לאחר ששמטה את תואר האליפות מחזור לסיום בשער בדקה ה-90 נגד פורטו, והפסידה לצ'לסי בגמר הליגה האירופית משער בתוספת הזמן.

אם התקרית המביכה בה דחף החלוץ אוסקר קרדוסו את המאמן ז'ורז'ה ז'סוס לא הספיקה, אז גם האוהדים לא התכוונו לשתוק על הלוזריות של הקבוצה. כ-30 אוהדי בנפיקה חיכו לאוטובוס של הקבוצה ב"איצטדיון האור" וקראו לעבר השחקנים: "אתם מביישים את המועדון". חלק מהאוהדים קרא למאמן לצאת החוצה ואחרים זרקו אבנים לעבר האוטובוס. אחד העיתונאים שנכח במקום הותקף על ידי האוהדים הזועמים.

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. רויטרס
יחשוב על עתידו. ז'ורז'ה ז'סוס/רויטרס

"לא שיחקנו מספיק טוב מההתחלה", סיפר ז'סוס בסיום המשחק, "אחרי שכבשנו ועלינו ליתרון 0:1, לא ידענו איך למשוך את המומנטום לכיוון שלנו. ויטוריה השיבה מלחמה, השוותה את המשחק וביצעה את המהפך, אין לי יותר מדי מה לומר על למה זה קרה. חשבנו שה-0:1 יספיק לנו, אבל הדברים לא היו כך". על עתידו במועדון הוסיף ז'סוס: "סיימנו את המשחק, סיימנו את העונה, וכעת נתפנה למחשבות".

מאמן בנפיקה הגיב לתקרית עם כוכבו הפרגוואי ואמר: "קרדוסו היה עצבני בגלל ההפסד. רגעים כאלה הם קשים לכולם, ובהפסד זה לא אשמת שחקן כזה או אחר. מתי שאוסקר יהיה רגוע יותר הוא יתנצל בפני כולם. היה לנו שבוע קשה, עבדנו עם הרבה מגבלות. השחקנים שלי מאוד עייפים. השערים של ויטוריה גימראייש לא היו קשורים בכלל ליציאה של קרדוסו אלא לדברים מקצועיים אחרים".

בצד המנצח הייתה חגיגה גדולה: "תמיד האמנו שאחנו יכולים לנצח", אמר מאמן ויטוריה גימראייש, רוי ויטוריה, "במחצית הראשונה ספגנו גול לא צודק, אבל במחצית השחקנים שלי היו שקטים וידעתי שנוכל לחזור. אנחנו צריכים לחגוג עכשיו, במיוחד השחקנים המוכשרים שלי, והעיר הנהדרת הזאת, שרוב הפורטוגלים בכלל לא מכירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully