וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש, רובין קאזאן תהיה באירופה

הקשר הבקיע את שערו התשיעי העונה ב-0:2 על קרסנודאר במחזור הסיום. סלטיק, ללא כיאל וגרשון, זכתה בגביע הסקוטי

ביברס נאתכו סיים את העונה בליגה הרוסית עם שער בניצחון 0:2 של רובין קאזאן על קרסנודאר, כאשר קבוצתו סיימה במקום השישי, הקדימה את דינמו מוסקבה (הסתפקה ב-0:0 מול וולגה) והשיגה את הכרטיס לליגה האירופית. היה זה שערו התשיעי של קשר נבחרת ישראל העונה (בדיוק כמו בעונה הקודמת), ולכך הוא הוסיף גם חמישה בישולים ב-30 מחזורים. סך הכל החמיץ נאתכו שש דקות בלבד לאורך העונה כולה.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן חוגג שער מול צ'לסי. AP
סיים כמלך השערים של קאזאן העונה. ביברס נאתכו/AP

נאתכו פתח כרגיל בהרכב של קורבן ברדייב, ובדקה השביעית ראה את הטורקי גוקדניז קרדניז מגביה מצד שמאל לראש של רומן ארמנקו שנגח פנימה. קרדניז היה חתום גם על הבישול השני, כאשר השאיר כדור בנגיעה קלה לנאתכו, שהגיע מאחור ובעט חד ושטוח לרשת בדקה ה-64. קאזאן הבטיחה בכך עונה חמישית ברציפות באירופה, אבל תתחיל את העונה מוקדם מתמיד, כבר בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

* ללא בירם כיאל המוצהב ורמי גרשון שנותר מחוץ לסגל, סלטיק השלימה הערב זכייה בדאבל, כשניצחה בגמר הגביע 0:3 את היברניאן. גארי הופר כבש צמד לזכות הירוקים בדקות 3 ו-31, ג'ו לדלי חתם 10 דקות לסיום. גביע מספר 36 של סלטיק ודאבל ראשון מאז 2007, אחרי שזכתה באליפות עם 16 נקודות הפרש.

* גיא אסולין שיחק 90 דקות בהרכבה של ראסינג סנטאנדר, שסיימה ב-0:0 מול גוואדלחרה ונותרה מתחת לקו האדום, כשהיא קרובה מתמיד לירידה לליגה השלישית. ראסינג עם 42 נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה והמרחק מחוף מבטחים עומד על ארבע נקודות.

ניל לנון מאמן סלטיק עם הגביע. Ian MacNicol, GettyImages
דאבל ראשון מאז 2007 לסלטיק. ניל לנון/GettyImages, Ian MacNicol

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully