וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל איטליה הצעירה ליורו: וראטי ובוריני בפנים

יריבת ישראל בבית המוקדם כוללת שחקנים מרומא, יובנטוס ופ.ס.ז'. מנג'ה: "לישראל נבחרת מגובשת שלא לוקחת סיכונים"

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. Valerio Pennicino, GettyImages
ב-8 ביוני מול ישראל. וראטי/GettyImages, Valerio Pennicino

נבחרת איטליה, יריבת נבחרת ישראל הצעירה בבית המוקדם ביורו 2013 שיתקיים בישראל, פרסמה את הסגל שלה לקראת הטורניר. איטליה תשחק מול אנגליה בי-5 ביוני, תפגוש את נבחרת ישראל ב-8 ביוני בבלומפילד, ותתמודד מול נורבגיה ב-11 ביוני.

הסגל אומנם לא כולל את הכוכב סטפן אל שעראווי, אבל כן כולל כמה כוכבים מבטיחים כמו פאביו בוריני מליברפול, מרקו וראטי מפריס סן ז'רמן ולורנצו אינסינייה מנאפולי.

"יש לנו את האיכויות כדי לעשות טורניר נהדר, אם נצליח לנצל נכון את היתרונות שלנו", אמר מאמן איטליה הצעירה דביס מנג'ה, "יש גישה טובה במחנה, ונוכל להשתפר אפילו יותר, ולהפוך עוד יותר לקבוצה".

לגבי היריבות בבית המוקדם אמר מנג'ה כי "כל היריבות שלנו חזקות, כך שנצטרך להעלות את הרמה. לאנגליה יש שחקנים מוכשרים, לישראל יש נבחרת מגובשת שנהנית מיתרון ביתיות ולוקחת מעט מאוד סיכונים, ונורבגיה בכושר פיזי מצוין.

"הכוח של איטליה הוא שאנחנו קבוצה. נגיע לטורניר עם הרעב הנכון, אבל הפרטים הקטנים יוכלו לעשות את כל ההבדל בטורניר הזה".

פאביו בוריני שחקן ליברפול נושך את ידו לאחר שער מול ניוקאסל. GettyImages
חוששים מישראל. בוריני/GettyImages

סגל איטליה המלא

שוערים: פרנצ'סקו בארדי (נובארה), סימונה קולומבי (מודנה), ניקולה לאלי (וירטוס לנצ'אנו).

הגנה: מתאו ביאנקטי (ורונה), כריסטיאנו ביראגי (צ'יטאדלה), לוקה קלדירולה (ברשיה), מרקו קפואנו (פסקארה), ג'וליו דונאטי (גרוסטו), פאולו פרסקטורה (ססואולו), ואסקו רג'יני (אמפולי), סימונה רומאניולי (ספציה).

קישור: מרקו קרימי (גרוסטו), דניאלה באסלי (צ'יטאדלה), אנדראה ברטולצ'י (גנואה), אלסנדרו פלורנצי (רומא), לורנצו אינסינייה (נאפולי), לוקה מארונה (יובנטוס), פאוסטו רוסי (ברשיה), ג'קופו סאלה (המבורג), ניקולה סנסונה (פארמה), ריקרדו ספונארה (אמפולי), מרקו וראטי (פריס סן ז'רמן).

התקפה: פרנצ'סקו פדאטו (בארי), פאביו בוריני (ליברפול), מתיאה דסטרו (רומא), מנולו גביאדיני (בולוניה), צ'ירו אימובילה (גנואה), אלברטו פאלוסקי (קייבו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully