וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ צפוי לשמש כספונסר של נבחרת ישראל

26.5.2013 / 11:31

בעקבות פניית אבנר קופל, איש העסקים יתרום לאיגוד הכדורסל 200 אלף דולר בשנה ויחליף את בנק דיסקונט: "זו תרומה נטו"

רענן כץ בחגיגות האליפות של הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
"קיבל פנייה ומיד נענה". כץ/ברני ארדוב

רענן כץ צפוי לשמש כספונסר של נבחרת ישראל - כך סוכם בימים האחרונים, לאחר שיחות בין כץ לבין בכירים בכדורסל הישראלי.

בנק דיסקונט, שהעניק חסות לנבחרת ישראל בשנים האחרונות בהיקף של כ-450 אלף שקל לשנה, החליט לסיים את מערכת היחסים העסקית עם איגוד הכדורסל. כחלופה גויס כץ - שהחליט לתרום 200 אלף דולר בשנה לאיגוד הכדורסל, למשך מספר שנים: 100 אלף דולר יועברו לנבחרת ישראל הבוגרת, ו-100 אלף דולר נוספים לאקדמיה בוינגייט (יצוין כי כץ כבר תרם לאקדמיה בשנה שעברה, ומדובר בתרומה נוספת, מעבר לקיימת).

הלוגו של חברת הנדל"ן של כץ, RK Centers, שהופיע בשנים האחרונות על חולצות הפועל גליל/גלבוע, הפועל חולון והאקדמיה, יופיע כעת גם על חולצות נבחרת ישראל, במקום הלוגו של נותן החסות הקודם.

את הפנייה לכץ יזמו יו"ר האיגוד לשעבר, אבנר קופל, ובעלי הפועל גליל/גלבוע, חיים אוחיון - שניים מחבריו הקרובים בענף. מאמן הנבחרת ויו"ר הוועדה המקצועית אריק שיבק, ומ"מ יו"ר האיגוד שמעון מזרחי, נתנו את ברכתם למהלך.

"רענן הוא לא ספונסר. ספונסר נותן כסף תמורת חשיפה, זו עסקה כלכלית, אבל לרענן אין תועלת כלכלית בזה. זו רק תרומה, נטו", אישר אוחיון בשיחה עם וואלה! ספורט. "לא ראיתי הרבה אנשים שמקבלים החלטות ברמות האלה מעכשיו לעכשיו, בלי סיפורים. רענן קיבל פנייה ומיד נענה. זה מתאים לו, הנבחרת היא גוף ממלכתי, והמניעים של רענן תמיד היו מעורבות ותרומה לכדורסל במדינת ישראל".

תגובתו של כץ תובא לכשתושג.

יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל. קובי אליהו
יזם את הפנייה לכץ יחד עם אוחיון. יו"ר האיגוד קופל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully