וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת הנשים של ישראל הפסידה לבריטניה

הנבחרת הישראלית הפסידה 73:64 לבריטיות החזקות, לירון כהן הצטיינה עם 13. רבי: "יש הרבה דברים טובים". מחר: יוון

נבחרת הנשים הפסידה הערב (שבת) לנבחרת בריטניה 73:64, במסגרת טורניר הכנה יוקרתי שמתקיים בלונדון, המארחת, יוון וגרמניה. במשחק המקביל בטורניר, גברה נבחרת יוון על נבחרת גרמניה 54:73.

אלי רבי מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים. קובי אליהו
רק חושבים איך להשתפר. רבי/קובי אליהו

מאמן הנבחרת, אלי רבי לא התרגש מההפסד ואמר: "הטורניר מצויין ומאורגן יוצא מהכלל, והרמה של הנבחרות המשתתפות היא טובה מאוד". על המשחק הערב מול נבחרת בריטניה, שתשתתף באליפות אירופה 2013 בצרפת, אמר: "המשחק מול בריטניה היה משחק הבכורה שלנו שברובו היה שקול. יכולנו לנצח הערב אבל בדקות האחרונות היינו קצת לא מרוכזים. יש הרבה דברים טובים ויש גם פחות, עליהם נצטרך לעבוד".

מחר תפגוש הנבחרת את יוון וביום שני תתמודד מול נבחרת גרמניה, אותה תפגוש גם בטורניר הרשמי שיתקיים בארץ ברמלה בין התאריכים 7-9.6.13. על המפגש מחר מול נבחרת יוון מחר אמר רבי: "יוון נבחרת טובה מאוד. בשלב הזה של ההכנות אנחנו פחות מתמקדים ביריבות ומנסים ללמוד מה עלינו לעשות על מנת להשתפר. מקווה שמחר נשחק טוב יותר ונרשום ניצחון".

קלעו לנבחרת מול בריטניה: לירון כהן 13, קטיה לויצקי 10 (9 ריבאונדים), נועה גנור 8, שי דורון ומיכל אפשטיין 7 כל אחת, קטיה אברמזון, נעמה שפיר, ג'ניפר פליישר, דניאל דיאמנט 4 כל אחת ושירן צעירי 3.

שחקנית נבחרת הנשים בכדורסל, לירון כהן. אורי לנץ
יריבות איכותיות. כהן/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully