וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פאלוטה: "אני מאוד מאמין שניקח את הגביע"

נשיא רומא בטוח שקבוצתו יכולה להיות הראשונה שזוכה 10 פעמים בגביע. בגמר מחכה לה דרבי מול לאציו (א', 18:55, ס'1)

לא רומא ולא לאציו, שתי היריבות הגדולות של בירת איטליה, יזכרו לחיוב את עונת 2012/13 בסרייה A. הג'יאלורוסי פתחו איום ונורא ורק שיפור לקראת הסיום סידר להם את המקום השישי, הביאנקוצ'לסטי דווקא היו בצמרת עד שקרסו וסיימו במקום השביעי, שתיהן ללא הכרטיס לאירופה. אבל מחר (ראשון, 18:55, ספורט 1), כאשר שתי הקבוצות תעלנה אל כר הדשא למשחק גמר הגביע האיטלקי, הכול יישאר בצד ורק מטרה אחת תהיה מול העיניים - התואר.

הדרבי ה-172 של העיר רומא ייערך, כמה נוח, באצטדיון הביתי של שתי הקבוצות, האולימפיקו, שצפוי להיות מלא מפה לפה. בליגה העונה, לאציו ניצחה 2:3 במשחק הראשון, בעוד השני הסתיים ב-1:1. למעשה, רומא לא ניצחה דרבי כבר יותר משנתיים, מאז מרץ 2011, אבל במאזן הכללי היא עדיין מקדימה את לאציו עם 63 ניצחונות מול 47 של היריבה השנואה. בגביע, הקבוצות נפגשו 17 פעמים, רומא ניצחה תשעה משחקים, לאציו חמישה ושלושה הסתיימו בתיקו. המפגש הקודם בגביע, בינואר 2011, נגמר ב-1:2 לרומא.

ג'יימס פאלוטה נשיא רומא. AP
מאמין בשחקנים שלו. פאלוטה/AP

כאמור, רומא בכושר טוב יותר והפסידה רק פעמיים ב-15 משחקים, בעוד לאציו ניצחה רק שלוש פעמים בעשרה משחקים. בדרך אל הגמר, לאציו עברה את סיינה, קטאניה ויובנטוס, רומא את אטאלנטה, פיורנטינה ואינטר.

נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה, בטוח מאוד בקבוצה שלו: "אני לא יודע מה תהיה התוצאה, אבל אני מאוד מאמין שניקח את הגביע" אמר הנשיא, שיודע שניצחון של קבוצתו יהפוך אותה לראשונה בהיסטוריה שזוכה בעשרה גביעי איטליה. רומא תיאלץ להסתדר ללא השוער הפצוע מרטין סטקלנבורך, אך תהנה מחזרתו של דניאלה דה רוסי.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully