וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז זהביאן: "אני פשוט גאה"

25.5.2013 / 11:38

קפטן נס ציונה חגג עלייה לליגת העל. בקבוצה יממשו את הזכות וישחקו בליגה הבכירה, הבסיס המקצועי שהוביל צפוי להמשיך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני נס ציונה השלימה אמש (שישי) עלייה היסטורית לליגת העל, כאשר גברה 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית על מכבי הוד השרון אחרי ניצחון חוץ 73:83 במשחק הרביעי בסדרה. הקבוצה של נדב זילברשטיין השלימה מסע מרשים ביותר, לאחר שתוך שמונה שנים הצליחה לעלות מליגה ב' עד לליגה הראשונה, כאשר על ההצלחה חתומים בין היתר היו"ר יניב מזרחי והמנכ"ל עופר ברקוביץ'.

אחרי הניצחון אמש יצאו השחקנים אל כיכר העירייה בנס ציונה, שם חיכו להם כמה מאות של אוהדים וחגגו עמם את העלייה ההיסטורית. השחקנים המשיכו את החגיגות לתוך הלילה: "אין לי מילים לתאר את זה, כי התחלנו מאפס בליגה הארצית ועלינו לליגה הלאומית עם שנה נהדרת", אמר הקפטן רז זהביאן, "עשינו עונה מדהימה, יש פה אגודה עם בסיס מדהים, שנותן את כל הכלים ועם חבר'ה גברים. חזרנו ממצבים שזה לא אמיתי איך שחזרנו מהם. אני פשוט גאה".

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים עלייה לליגת העל. קובי אליהו
דרך ארוכה ומאושרת. נס ציונה חוגגת עלייה/קובי אליהו

הגארד האמריקאי של הקבוצה, בילאל בן, ששיחק בשני המשחקים האחרונים של הסדרה עם פציעה קשה בברכו כתב הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו: "רק בגלל שאתה לא משחק ב-NBA, זה לא אומר שהחלומות והמטרות שלך לא יכולות להתגשם. זה מרגיש טוב לקום כאלוף. בוקר טוב נס ציונה, בשנה הבאה אנחנו בליגת העל".

בניגוד לקבוצות אחרות לאורך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי, בנס ציונה התכוננו ליום בו יצליחו לעלות ליגה והם צפויים לעמוד בתנאי הסף של הליגה הראשונה ולממש את זכותם לשחק בליגה הבכירה. בימים הקרובים צפויים במנהלת הליגה ליצור קשר עם ראשי המועדון ולהזמין אותם לפגישת תיאום לקראת עליית הליגה. הקבוצה תתבסס על תמיכה עירונית, שצפויה לגדול בצורה משמעותית, על סכומי הכסף שמגיעים ממנהלת הליגה ועל ספונסרים. כמו כן בנס ציונה אמורים לבצע שיפוץ קטן באולם המקומי, על מנת שיתאים לסטנדרטים של ליגת העל.

"כמו שאני מכיר את האנשים, אנחנו נתארגן לאט לאט, בסבלנות, נבנה קבוצה לפי החזון והדרך שלנו. בואו ניקח את זה צעד אחרי צעד כמו שאנחנו עושים את זה בכל שנה", אמר אמש המאמן נדב זילברשטיין, שימשיך לעמוד על הקווים. אף אחד משחקני נס ציונה לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל בקבוצה יעשו מאמצים לשמור על הבסיס המקצועי שהעלה אותם ליגה. מי שאמורים לעשות את הדרך עם הקבוצה מהליגה השנייה לליגה הראשונה הם בין יהתר הקפטן זהביאן, הפורוורדים טל דן וטל קרפלס, הגארד גיל אמיתי וייתכן שגם בילאל בן. בקבוצה יחלו בהכנות ובתוכניות בתקופה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully