וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה ניצחה במיאמי, 1:1 בגמר המזרח

לברון היה מצוין (36 נק'), אבל איבד שני כדורים בדקה האחרונה והפייסרס גנבו את הביתיות עם 93:97. היברט בלט עם 29

אינדיאנה הייתה רחוקה מילימטרים מגניבת יתרון הביתיות כבר במשחק הראשון של גמר המזרח, אבל לברון ג'יימס הימם אותה עם הבאזר. אז הפייסרס חיכו 48 שעות ו-48 דקות נוספות והלילה (בין שישי לשבת), הם כבר עשו את זה ובגדול, עם 93:97 במיאמי ו-1:1 בסדרה, שעוברת כעת לשני משחקים באינדיאנה.

רוי היברט, שנותר על הספסל בשניות הסיום של המשחק הקודם, הגיב היטב והתפוצץ עם 29 נקודות ועשרה ריבאונדים. לברון ג'יימס היה אדיר וסיים עם 36 נקודות ושמונה ריבאונדים, אבל גם עם חמישה איבודים, ששניים מהם לדייויד ווסט בתוך הדקה האחרונה הכריעו את המשחק נגד האלופה.

לברון ג'יימס דווין וויד מיאמי היט מאוכזבים שחקני אינדיאנה פייסרס חוגגים. רויטרס
בסופו של דבר, אינדיאנה לקחה משחק אחד. הפייסרס חוגגים, לברון ו-וויד מאוכזבים/רויטרס

המשחק נפתח בצורה צמודה, אבל בקצב שמתאים לאינדיאנה ובסופו של דבר, זה השתלם לפייסרס, שאחרי ארבע דקות של כדורסל הפעילו מבערים ראשונים ורצו 4:17, כדי לפתוח פער של 12 נקודות. לברון, שסיים את הרבע הראשון עם 12 נקודות וסחב לבדו את מיאמי באותן דקות, הצליח למזער מעט את הנזקים והפייסרס ירדו למנוחה ראשונה ביתרון שש, 22:28.

לאט לאט, שאר שחקני מיאמי ובעיקר דווין וויד והכוכב המפתיע של המשחק הראשון כריס אנדרסן, החלו להיכנס לעניינים ובאמצע הרבע השני, חמש נקודות רצופות של כריס בוש קבעו 37:37. אלא שאם מישהו בפלורידה חשב שאינדיאנה תישבר, הוא התבדה במהרה. עוד ריצה מסחררת של הפייסרס, הפעם 1:14 תוך שלוש דקות, בכיכובו של היברט, הקפיצה אותם ל-38:51 שתי דקות למחצית. מיאמי שוב הגיבה רגע לפני שנהיה מאוחר ושבע נקודות שלה בדקה האחרונה של המחצית, כולל שלשת באזר של מייק מילר מאסיסט יפה של לברון, קבעו 47:53 בהפסקה.

רוי היברט אינדיאנה פייסרס מול מריו צ'אלמרס מיאמי היט. רויטרס
השאיר מאחור את האכזבה האישית מסיום המשחק הקודם. היברט/רויטרס

אינדיאנה המשיכה להוביל גם אל תוך המחצית השנייה, עד שלייאפ של לברון קבע שוויון 60:60 באמצע הרבע השלישי. פול ג'ורג' החל להתעורר ויחד עם היברט, שפשוט היה בלתי ניתן לעצירה, היתרון הקטן נשאר כל הזמן צהוב. הרבע השלישי הסתיים עם חמש שניות נהדרות. תחילה ג'ורג' השאיר מאחור את לברון והפך את כריס אנדרסן למשתתף פעיל בהיילייטס עם דאנק אדיר על הפרצוף ומן העבר השני, שוב עם הבאזר, לברון קלע שני מטרים מחוץ לקשת וקבע 74:76 לפייסרס, 12 דקות לסיום. אגב, מיד לאחר הסל של לברון, נרשם מחזה יפה ומעניין, לאחר שהוא חייך לג'ורג', זרק לעברו כמה מילים והשניים נתנו כיף אחד לשני. לא לחובבי הדם הרע של הפלייאוף.

אלא שכיפים לחוד וכדורסל לחוד ובתחילת הרבע האחרון הקרב על הפרקט בין לברון לג'ורג' עלה מדרגה. שלשה של ג'יימס קבעה 78:79 למיאמי, היתרון הראשון של המארחים מאז 8:9, אבל ג'ורג' ענה בחמש רצופות והשאיר את אינדי על מושב הנהג. כאן נכנס לתמונה יתרון הניסיון של מיאמי. לברון סיפק גג אדיר מול היברט ומיד לאחר מכן השתעשע גם איתו ואלחר מכן מריו צ'אלמרס סופסוף התעורר ועם לייאפ יפה ואז אסיסט לשלשה של בוש, קבע 84:88 למיאמי, שש דקות לסיום.

דייויד ווסט פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס מול לברון ג'יימס מיאמי היט. רויטרס
שתי חטיפות מאני טיים גדולות. ווסט מול לברון/רויטרס

המאני טיים החל והעצבים דיברו. אינדיאנה נשארה צמודה, כשהיברט ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו מתחת לסלים וקובע 91:91, שלוש דקות לסיום. מיאמי הציגה הגנה אדירה וחטפה את הכדור, אבל וויד לא עשה איתו שום דבר ו-48.9 שניות לבאזר, היל קבע 93:95 לפייסרס עם שתיים מדויקות מהקו. ווסט גנב את הכדור מלברון, אבל אינדיאנה מיד איבדה את הכדור בעצמה ו-17.6 לסיום הכדור חזר ללבנים, אבל ווסט, שוב הוא, חטף ללברון, שוב הוא והיל שוב עמד בלחץ מהקו, 93:97 בסיום ו-1:1 בסדרה.

מלבד ההצגה של היברט, גם כל שאר שחקני החמישייה התעלו. ג'ורג' סיים עם 22, היל עם 18, ווסט עם 13 וסטפנסון עם 10. הספסל האורח הוסיף רק עוד חמש נקודות. למזלה של אינדיאנה, המצב של מיאמי היה יותר גרוע וחוץ מלברון, רק כריס בוש (17 נקודו) ו-וויד (14) הגיעו לספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully