וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אבי לוזון נבחר שוב לוועד הפועל של אופ"א

24.5.2013 / 14:57

היו"ר על הבחירה: "מודה לפלאטיני, אפעל לקידום הכדורגל הישראלי". בהתאחדות עדיין מעריכים כי הוא ירוץ לקדנציה נוספת

עכשיו זה רשמי: יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, נבחר בפעם השנייה ברציפות לתפקיד חבר הוועד הפועל של אופ?א בתום הבחירות שנערכו היום (שישי) בלונדון. על הכוונה של לוזון להתמודד לבחירות שנערכו הבוקר, כמו גם על כוונתו להתמודד פעם נוספת לתפקיד יו"ר ההתאחדות אם ייבחר, פורסם בוואלה! ספורט. לוזון נבחר מחדש לקדנציה של ארבע שנים וההתאחדות הודיעה כי הוא נבחר באופן אוטומטי לאחר שהמועמד מטעם פורטוגל הסיר את מועמדותו. גם כעת, למרות הבחירה, מעריכים גורמים בהתאחדות: "הוא יתמודד על קדנציה שלישית בתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל". הבחירות להתאחדות יתקיימו במרץ 2014, כשלוזון אמור למסור את ההודעה הסופית בנוגע לעתידו בסביבות חודש ספטמבר.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
הישג משמעותי. לוזון/ברני ארדוב

לוזון, שחגג לא מזמן את יום הולדתו ה-58, נבחר לראשונה כחבר בוועד ב-2009 וכעת יחזיק בתפקיד עד 2017. הוועד הפועל של אופ"א מוגדר כ"ממשלת הכדורגל האירופי". הוא מורכב מ-15 חברים (ביניהם חמישה סגני נשיא שנבחרים על ידי חברי הוועד) ונשיא אופ"א מישל פלאטיני. כל שנתיים במהלך קונגרס אופ"א עומדים לבחירות מחצית מהחברים. לוזון נבחר לאחד מאותם חברים בבחירות הקודמות, שהתקיימו בדנמרק והיה לנציג הישראלי הראשון שנבחר לתפקיד. יש לציין כי לוזון, כמו כל חברי הוועד האחרים, מקבל שכר שמוערך בכ-66 אלף יורו לשנה עבור תפקידו.

לוזון הגיב על בחירתו: "ברצוני להודות לנשיא אופ?א מישל פלאטיני, לחבריי לועד הפועל ולנשיאי 53 ההתאחדויות החברות באופ?א. אני מאושר וגאה על הבחירה המחודשת והאמון שניתן בי ובכדורגל הישראלי. הבטחתי לחבריי בועד הפועל כי אמשיך לפעול במרץ ובהתלהבות לקידום הכדורגל האירופאי והכדורגל הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully