וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף העלייה ללאומית: 1:1 בין כפר סבא לבית"ר ת"א

הקבוצה של סירוטקין חזרה מפיגור משער של בן שושן (30) ואיזנה מרגלי רביבו (53), אבל האורחים השיגו מקדמה לגומלין

אחרי שהפועל עפולה והפועל קטמון עלו ואילו סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא נשרו במקומן, כרטיס אחד בלבד נותר לליגה הלאומית, והערב (שישי) החלו להיאבק עליו שתי שתי הבית"ריות, בית"ר תל אביב רמלה ובית"ר כפר סבא, שנפרדו ב-1:1 במשחק הראשון ביניהן בפלייאוף העלייה.

האורחים היו אלה שחגגו ראשונים בדקה ה-30, כשבעיטה חופשית של דודו בן שושן מאגף שמאל שייטה מעל כל הגנת הכפר סבאים כולל השוער אסף רז וחדרה לרשת. הכפר סבאים החלו לנסות ולמחוק את הפיגור הכפול משער החוץ שספגו, והשיגו פנדל בדקה ה-53. טל איילה לקח את האחריות אבל ראה את שחר שמש מזנק היטב והודף, אלא שיוני רביבו השתלט על הכדור החוזר ובקור רוח מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני בית"ר תל אביב רמלה חוגגים. מגד גוזני
שער חוץ יקר. שחקני בית"ר תל אביב רמלה/מגד גוזני

בית"ר תל אביב רמלה, נציגת הליגה הלאומית, מצאה את עצמה נופלת אל משחקי המבחן ממש במחזור הסיום והיא תנסה לא להפוך לקבוצה הראשונה שתפסיד בהן, אחרי שמכבי באר שבע (2010) והכח עמידר רמת גן (2012) הצליחו לשרוד בעבר.

בית"ר כפר סבא כבר הייתה משוכנעת שתעלה בכל מקרה בשל האיחוד הצפוי בין קטמון להפועל ירושלים, אך התבשרה אחרת וכעת תיאבק על מקומה בניסיון להחליף את היריבה העירונית. הכפר סבאים היו בצמרת ליגה א' דרום לאורך רוב העונה, אך נפלו בסופו של דבר לפלייאוף ושם התגברו על קביליו יפו, הפועל אזור והפועל מגדל העמק.

יוני רביבו שחקן בית"ר כפר סבא. מגד גוזני
היה במקום הנכון. יוני רביבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully