וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: שחר פאר הוגרלה מול רדוואנסקה

הגרלה קשה לישראלית (136) שתתמודד נגד הפולניה החזקה (4). המאזן בסבב: 3:3. נדאל ונולה עשויים להיפגש בחצי הגמר

טורניר הרולאן גארוס היוקרתי ייפתח בשבוע הבא בפריס, והיום (שישי) נערכה ההגרלה. שחר פאר קיבלה הגרלה קשה מאוד כאשר היא תפגוש בסיבוב הראשון את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה המדורגת רביעית. יוליה גלושקו, שצלחה את שלושת סיבובי המוקדמות, תחכה בסיבוב הראשון למריה תרזה טורו פלור הספרדיה, המדורגת 71 בעולם.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
יהיה לה קשה להתקדם. פאר/רויטרס

פאר (136 בעולם), שעשויה לאבד אחרי תקופה ארוכה את הבכורה כטניסאית המובילה של ישראל, תפגוש כאמור את רדוואנסקה (4 בעולם), כשהמאזן בין השתיים (ללא משחקי נבחרות) עומד על 3:3. המפגש האחרון זכור לכולם מאילת כאשר הפולניה ניצחה. במשחקי הסבב, שני המפגשים האחרונים היו שייכים לפולניה שניצחה בשתי מערכות. דווקא פאר רשמה שני ניצחונות על הפולניה על חימר (ב-2010 בשטוטגרט וב-2007 ברומא). מי שביצע את ההגרלה בפועל הוא הזוכה מהשנה שעברה, רפאל נדאל.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Clive Mason, GettyImages
לקראת מפגש ענקים בחצי הגמר? נדאל/GettyImages, Clive Mason

נדאל ודג'וקוביץ' באותו צד של ההגרלה

בסבב הנשים סרינה וויליאמס, המדורגת 1, תתמודד נגד הגאורגית אנה טאטישווילי בעוד מריה שראפובה, זוכת השנה שעברה, תפגוש את סו-ויי האסי. הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה תשחק נגד אלנה וסנינה הרוסיה, אבל המפגש המסקרן ביותר בשלב הראשון של הטורניר יהיה בין המדורגת 1 לשעבר קרוליין ווזניאקי לטניסאית המבטיחה לורה רובסון. ואם מסתכלים מעט רחוק יותר, משחקי חצי הגמר האפשריים עשויים להפגיש את סרינה עם רדוואנסקה ואת שראפובה עם אזרנקה.

אצל הגברים, ללא אנדי מארי, חואן מרטין דל פוטרו ותומאש בלוצ'י קיבלנו את נובאק דג'וקוביץ' שיפגוש בסיבוב הראשון את הבלגי דייויד גופין. המדורגת 1 בעולם הוגרל באותו צד יחד עם רפאל נדאל שזכה כבר שבע פעמים בטורניר, ואם השניים יעפילו לחצי הגמר, הם יפגשו אחד את השני. נדאל, אגב, יפגוש את דניאל ברנדס בסיבוב הראשון.

המדורג שני רוג'ר פדרר יפגוש בסיבוב הראשון יריב מהמוקדמות, כאשר בחצי הגמר המתמודד הבולט שעשוי לשחק מולו הוא דויד פרר. באותו צד של ההגרלה מופיעים גם תומאס ברדיך, ניקולאס אלמגרו ומילוש ראוניץ' שעשויים להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully