וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ואסיליס ספאנוליס החל במו"מ עם ברצלונה

על פי 'אל מונדו דפורטיבו' ברצלונה וצסק"א מתחרות על שירותיו של MVP היורוליג, שחוזהו באולימפיאקוס יפוג בתום העונה

ברצלונה החלה אתמול (חמישי) את המסע לאליפות ספרד ברגל ימין עם 62:88 על בילבאו בפתיחת סדרת רבע הגמר, אך מתחת לפני השטח בקטאלוניה כבר מתחילים לרקום את הסגל לעונה הבאה. אם לשפוט על פי הפרסומים האחרונים בספרד, בארסה מכוונת גבוה. מאוד גבוה.

'אל מונדו דפורטיבו' הקטלאני מדווח היום (שישי) כי בארסה החלה במו"מ להחתמתו של MVP היורוליג בשנתיים האחרונות, ואסיליס ספאנוליס. הגארד היווני הנהדר מסיים בתום העונה את חוזהו באולימפיאקוס אותה הוליך לשתי זכיות סנסציוניות ביורוליג וכעת ברצלונה וצסק"א מוסקבה כבר אורבות בפינה ומחכות להחתימו. על פי הדיווח, גורמים בברצלונה אישרו שהמגעים כבר החלו.

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס מול ויקטור סאדה ברצלונה. רויטרס
בקרוב ישתפו פעולה? ספאנוליס עם ויקטור סאדה מברצלונה/רויטרס

ברצלונה ניסתה להחתים את ספאנוליס כבר לפני שתי עונות, מאחר ואולימפיאקוס התקשתה לעמוד בעלויות הגבוהות של חוזהו, המוערך בכ-2.4 מיליון אירו לשנה. בסופו של דבר היוונים עשו מאמצים כבירים להשאירו, אך בספרד גורסים כי יתקשו להעניק לו חוזה דומה לאור העובדה שמצבם הכלכלי אינו אידיאלי. סוכנו מישקו רזנאטוביץ' הכחיש את הדיווחים לגבי השחקן, שגם כן נמצא בעיצומו של הפלייאוף היווני עם אולימפיאקוס שמחפשת זכייה שנייה ברציפות באליפות.

ספאנוליס בן ה-31 חצה את הכביש לפני שלוש שנים ועבר מפנאתינייקוס ליריבה השנואה אולימפיאקוס. העונה העמיד ממוצעים של 15 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 4 אסיסטים וגם 3.5 איבודים למשחק ביורוליג. בגמר היורוליג בו גברה אולימפיאקוס על ריאל מדריד ספאנוליס זרח עם מחצית שנייה אדירה בה קלע את כל 22 הנקודות שלו במשחק כולו.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
בקרוב ימצא כוכב חדש לצידו בקו האחורי? נבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully