וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו העפילה להגרלה הראשית של הרולאן גארוס

הישראלית צלחה גם את סיבוב המוקדמות השלישי עם 3:6, 6:4, 6:8 דרמטי על רודיונובה (121), ותעבור את שחר פאר בדירוג

יוליה גלושקו רשמה הערב (שישי) הישג מצוין כשהעפילה לראשונה בקריירה שלה להגרלה הראשית של הרולאן גארוס. הטניסאית הישראלית צלחה גם את סיבוב המוקדמות השלישי עם ניצחון 3:6, 6:4, 6:8 על אנסטסיה רודיונובה האוסטרלית (121 בעולם, 20 במוקדמות).

היריבה של גלושקו בסיבוב הראשון כבר נקבעה. מדובר במריה תרזה טורו פלור הספרדיה המדורגת 71 בעולם. אם גלושקו תעבור אותה היא עשויה לפגוש בסיבוב השני את סאבין ליזיקי הגרמניה.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
הופעה שנייה בגרנד סלאם. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו, שתציין השתתפות בגרנד סלאם שני בקריירה אחרי שלפני שנה היא נעצרה בסיבוב הראשון באליפות ארצות הברית הפתוחה על ידי ינינה וויקמאייר. הישראלית המדורגת 158 בעולם וצפויה לעבור לאחר הטורניר את שחר פאר בדירוג ולהפוך לטניסאית הבכירה של ישראל, עשתה דרך יפה בטורניר המוקדמות עד כה כאשר בסיבוב הראשון היא גברה 3:6, 2:6 על צ'אנג מטיוואן כאשר בסיבוב השני היא הרשימה מול וויטהופט הגרמניה ושלחה אותה הביתה אחרי 3:6, 4:6.

מהלך המשחק:

כבר במשחקון הראשון גלושקו נשברה לאחר שהמשחקון הגיע למצב של שוויון, גלושקו התאוששה ומיד שברה בחזרה, 1:1. גלושקו המשיכה לרוץ קדימה ושבירה נוספת העלתה אותה ל-1:3. השבירות נמשכו, הפעם לטובת הרוסיה שחזרה במהרה למשחק והצליחה לשמור על המשחקון הבא שלה, שהיה דרמטי במיוחד ובו הפסידה גלושקו מספר נקודות שבירה, 3:3. למרות זאת, גלושקו לא נרדמה והחזירה לעצמה את המומנטום, כאשר השבירה השלישית שלה במשחק העלתה אותה ל-3:5 מבטיח עם הגשות לזכייה במערכה. משם, גלושקו המשיכה לזכייה במערכה הראשונה, 3:6.

השליטה של הישראלית נמשכה גם בתחילת המערכה השנייה והיא שברה שוב, כדי לעלות ל-0:1, אבל שוב נשברה והנדנדה נמשכה. גלושקו שוב שברה, פעם חמישית ועלתה ל-1:3 מבטיח. רודיונובה לא ויתרה וחזרה לשוויון 3:3, אבל גלושקו מיד לקחה עוד משחקון. האוסטרלית המשיכה להילחם ושמרה על ההגשות לשם שינוי, כדי לעלות ל-4:5. שם, גלושקו לא עמדה בלחץ והפסידה את המערכה 6:4. הולכים למערכה מכרעת.

אחרי הפסקת גשם ארוכה, המערכה השלישית נפתחה עם רצף של ארבע שבירות משני הצדדים, כשרודיונובה הייתה הראשונה ששמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-2:3. גלושקו הגיבה בשמירה משלה, אבל נשברה במשחקון ההגשות הבא ונקלעה לפיגור 5:3. אלא שהישראלית התעלתה כשגבה אל הקיר והצליחה לאזן ל-5:5. גלושקו אף המשיכה בתנופה ושברה ליתרון 5:6, אבל נשברה מיד מהעבר השני. גם אז גלושקו לא נשברה, שברה מיד והשלימה את העבודה עם משחקון הגשה מצוין וניצחון 6:8 במערכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוליה גלושקו. ברני ארדוב
"מודה לכל האנשים הטובים בארץ שלא מפסיקים לעקוב". גלושקו/ברני ארדוב

לאחר הניצחון אמרה גלושקו: "האמת שאני קצת מרגישה שאני חולמת... היה משחק מטורף עם מזג אוויר קר וכל הזמן אני גאה בטניס שלי בצוות שלי ובאופי שיצא היום. אני רוצה להגיד תודה לצוות שלי, ללירן שפה איתי ולאסף אינגבר המאמן שלי שתמיד האמין בי ונתן לי את הכוח וכמובן לעודד טייג שהצטרף לצוות שלי לפני מספר חודשים למאמן הכושר שלי יורם מנחם. אני מודה גם לכל האנשים הטובים בארץ שלא מפסיקים לעקוב מרחוק ותומכים בי לאורך כל הדרך, לראשי איגוד הטניס והכי הכי למשפחה שלי לאבא ואמא המדהימים שלי, סרגי ואולגה ולאחים שלי לינה וסשה שבלעדיהם זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully