וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני הולך ללונדון, שם כן אוהבים אותי"

המיוחד הגיע לאימון של בנו וע"פ הורים ששוחחו עמו במקום הוא אמר: "כאן אף אחד לא אוהב אותי. אנצ'לוטי הוא דוד נחמד"

ז'וזה מוריניו רוצה שהעולם ישמע את הצד שלו, את הסיבות בגללן הוא יעזוב בתום העונה את ריאל מדריד. גם אם העולם הוא כרגע ההורים של הילדים האחרים בקבוצת קנייאס, בה משחק בנו של המיוחד.

על פי דיווחים בכלי התקשורת בספרד, מוריניו הגיע לאימון האחרון של בנו והיה הרבה יותר משוחרר וחברותי מאשר בעבר, כאשר הוא בין היתר מאפשר להורים האחרים ולאי אילו סקרנים להתקרב אליו, לנהל שיחה ולהצטלם עמו.

כאשר חלק מהנוכחים במקום הפצירו במוריניו לשנות את דעתו ובכל זאת להישאר בריאל מדריד, הוא אמר להם שוב ושוב: "אני הולך ללונדון, למקום שבו כן אוהבים אותי. אם תעשו סקר, תראו שכאן אף אחד לא אוהב אותי. יש לי את הסיבות שלי לעזיבה".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
רוצה שכולם ישמעו אותו. מוריניו/רויטרס

מוריניו גם עסק על פי העדויות במחליפו המיועד, קרלו אנצ'לוטי, שצפוי להגיע לריאל אחרי שפריס סן ז'רמן הודיעה כי הוא עוזב אותה. "קרלו הוא דוד טוב, הוא דוד מאוד נחמד", אמר הפורטוגלי, במה שנשמע כמו חצי מחמאה וחצי עקיצה.

עוד פורטוגלי שצפוי לעזוב את הברנבאו הוא פאביו קואנטראו, שדיבר בגילוי לב והשמיע דברים דומים לאלה של מאמנו: "מהיום הראשון נראה לי שלא אוהבים אותי כאן. אם לא מרוצים ממני, אין בעיה, נמצא פיתרון. אני מרגיש שכולם רוצים שאעזוב את המועדון, אני לא יודע מה עשיתי להם רע". על האפשרות שיצטרף למוריניו בצ'לסי אמר קואנטראו: "אני לא סוגר את הדלת בפני אף קבוצה אם אעזוב את ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully