וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "יכול להיות שאפרוש בישראל"

חלוץ מכבי ת"א על התקופה בארץ: "הייתה לי חצי שנה נהדרת". אניימה בראיון: "אנגליה, ספרד, תל אביב? לא יודע איפה אשחק"

ראדה פריצה מאוד מרוצה מישראל, כך לפחות הוא מספר בנורבגיה. חלוץ מכבי תל אביב שהגיע באמצע העונה האחרונה והשאיר חותם גדול שהוביל את הצהובים לאליפות ראשונה מזה עשור העניק ראיון וסיפר בין השאר כי ישקול לפרוש בישראל.

"היו לי ארבע שנים טובות ברוזנבורג", אמר החלוץ כשנשאל מדוע בחר לעזוב ולהגיע לישראל. "אבל הרגשתי שאני חייב אתגר חדש וזה נראה טוב מאוד. הצטרפתי למועדון בזמן טוב ונכנסתי מיד לעניינים. זו הייתה פשוט חצי שנה נהדרת".

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה חוגג אליפות. ברני ארדוב
נהנה בארץ. ראדה פריצה/ברני ארדוב

פריצה התייחס לאתגר הגדול בקיץ, ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, ואמר על כך: "זה יהיה נהדר לשחק בליגת האלופות ואנחנו רוצים להגיע לשם, אבל הרבה תלוי במזל שלנו לקראת ההגרלה. בבית אנחנו טובים תמיד". פריצה ששוהה עת בנורבגיה, הוסיף עוד על המשך הקריירה שלו: "אני מרגיש שאני יכול לשחק עוד שלוש שנים. עברתי ניתוחים בשתי הברכיים בשנתיים-שלוש האחרונות, ואני סוף סוף מרגיש שאין לי כאבים. זה טוב מאוד. אני נהנה מאוד בישראל, ויכול להיות שאני אפרוש כאן".

עוד אחד מכוכבי העונה של הצהובים, השוער וינסנט אניימה, סיפק גם הוא ראיון לאתר "סופרספורט" ובו אמר: "יש לי עוד שנתיים בחוזה עם ליל, כך שאני מחויב לשוב לצרפת. אני לא חושב שצריך לדבר על השאלה האם מיקאל לאנדרו היה יותר טוב ממני בעונה שעברה, אבל העובדות ברורות והן שאי אפשר לשחק עם שני שוערים בו זמנית. לאנדרו היה בליל לפני שהגעתי, כך שאני מכבד את ההחלטה לבחור בו על פני".

בהמשך אמר אניימה: "גם עכשיו יש לליל שוער, סטיב אלאנה, כך שהחזרה שלי לא בהכרח מבטיחה לי מקום בהרכב. זה לא עובד ככה. אני לא יודע מה יקרה איתי הלאה, אצטרך לחכות ליוני, יולי, אוגוסט ואז אדע אם המועדונים הגדולים רוצים אותי. אנגליה, ספרד, איטליה, תל אביב? אני לא יודע, רק אלוהים יודע".

מהראן ראדי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. ראדי/קובי אליהו

אתמול (חמישי) מהראן ראדי העלה סטטוס בפייסבוק על מעמדו במכבי תל אביב על רקע השירים הגזעניים בבלומפילד ביום שני האחרון. "בדרך כלל אני לא כותב פה בכל יום פה, אבל הייתי חייב להבהיר דברים בקשר לפרסומים עליי. אני נשאר במכבי עד סיום החוזה בתום העונה הבאה לפחות!!! נכון שהמקרה של הגזענות עשה לכולנו רע בלב, אבל אני כזה שמסתכל על חצי הכוס המלאה ובשבילי 95 אחוז מהקהל האוהב והתומך של מכבי הוא הדבר הכי טוב שהיה לי ברוב העונה הזו.

"אנח מקווה שיחד איתכם נוכל לעזור לחלק מהחמישה אחוז הנותרים להשתנות ולחשוב כמונו כי בן אדם זה שילוב של המון דברים, גם שלילי וגם חיובי, ומקווים להוציא מהם את החיובי ולא בכוח. ילדים קטנים הם הבסיס שצריכים לשמור עליו ביציע כדי שיהיה נקי מגזענות כי זה יילך מחוץ למגרש. אני מודה על כל ההודעות ותנו לי בבקשה להמשיך את האירוע שלי ולנוח ובעזרת השם ניפגש בתחילת העונה בקרוב....אנשאללה.....".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully