וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את בילבאו בפתיחת הפלייאוף

האלופה רשמה 62:88 קל בפתיחת סדרת רבע הגמר. שלשת ניצחון לתומאס הרטל ב-56:57 של קאחה על גראן קנאריה

שלבי ההכרעה של העונה בשלל הליגות באירופה כבר נמצאים בעיצומם, והערב (חמישי) גם הליגה הספרדית הצטרפה לחגיגה עם שלושה משחקים שפתחו את שלב הפלייאוף. ברצלונה פתחה את הסדרה המסקרנת מול פינליסטית היורוקאפ בילבאו ברגל ימין, עם 62:88 קל למדי.

שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה בסדרת פלייאוף בסדרת הגמר לפני שנתיים, אז בארסה טיאטאה את הבאסקים עם 0:3 קל בדרך לזכייה באליפות. אם לשפוט על פי המשחק הראשון, גם הפעם זה לא אמור להשתנות יותר מדי. הקטלאנים, שנהנים מיתרון ביתיות לאחר שסיימו את העונה הרגילה במקום השלישי, פתחו מבערים כבר ברבע הראשון אותו סיימו ביתרון 15:27.

אנטה טומיץ', שחקן ברצלונה מול דייויד אנדרסן. Salih Zeki Sayar, GettyImages
פתחו את הפלייאוף ברגל ימין. אנטה טומיץ'/GettyImages, Salih Zeki Sayar

לוקאס מברוקפלידיס היווני, שצורף לסגל האלופה הספרדית רק לאחרונה רשם הופעת בכורה מוצלחת עם 16 נקודות ב-13 דקות בלבד. אנטה טומיץ' (13 נקודות) וארזם לורבק (12 נקודות) המחישו את הפער הגדול בין הקבוצות מתחת לסלים, ואילו מרסיניו הוארטס הוסיף 10. אקסל הרוול הבלגי קלע 17 למפסידה.

הדרמה הגדולה של הערב הגיעה מויטוריה, שם קאחה לבוראל נזקקה לשלשת ניצחון אדירה של תומאס הרטל הצרפתי על מנת לנצח 56:57 את גראן קנאריה בפתיחת הסדרה ביניהן. הבאסקים נראו לא טוב ונקלעו לפיגור במשך שלבים רבים במשחק, אך הגארד הצרפתי הצעיר, שכבר היה אחראי על כמה וכמה סלי ניצחון העונה עשה זאת שוב. הרטל סיים את המשחק עם שמונה נקודות ושישה אסיסטים, כשמאצ'יי לאמפה הוליך עם דאבל דאבל של 15 נקודות ועשרה ריבאונדים. ספנסר נלסון קלע 16 לגראן קנאריה.

במשחק שסגר את הערב ולנסיה מחצה 42:80 את סראגוסה המפתיעה, שהעפילה לפלייאוף מהמקום השלישי. הקבוצה של פראסוביץ' כלל לא התקשתה במשחק הביתי וירדה למחצית ביתרון דו ספרתי. בויאן דובלייביץ' הוליך רשימת קלעים מאוזנת של ולנסיה עם 15, כשויטור פבראני ורפא מרטינס הוסיפו 14 כל אחד. סם ואן רוסום הבלגי קלע 17 לסראגוסה.

תומאס הרטל, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
עוד סל ניצחון לאוסף. תומאס הרטל/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully