וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מוקדמות אליפות העולם יוצאות לדרך

הגברים יפתחו את דרכם בשישי (18:00) מול המארחת, סלובניה. בר נצר: "הם הפייבוריטים". הנשים יתחילו מול דנמרק

נבחרת ישראל בכדורעף תחל מחר (שישי) את משחקיה בשלב הראשון של מוקדמות אליפות העולם 2014. הנבחרת תשחק בבית ב' בלובליאנה מול סלובניה המארחת (18:00), ובהמשך תפגוש את מולדובה (שבת, 20:30) ותסיים את הבית במפגש עם הונגריה (ראשון, 20:30).

ישראל הגיעה לסלובניה בסוף השבוע האחרון והתאמנה במאריבור לקראת פתיחת הטורניר. "במחנה האימונים במאריבור המשכנו לעבוד על חיבור הקבוצה", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן הנבחרת זהר בר נצר שהתייחס להצטרפותו המאוחרת להכנות של כוכב הנבחרת אלכס שפרנוביץ': "קשה לי להאמין שבשבוע אימונים לאחר חודש של מנוחה נוכל לקבל ממנו את היכולת שהורגלנו לקבל ממנו בקיץ שעבר, אך עם זאת, אני מקווה שהניסיון והנוכחות שלו יעזרו לנו מבחינה קבוצתית".

המאמן בר נצר התייחס גם ליריבות הקרובות של הנבחרת: "הסלובנים הם הפייבוריטים בטורניר, והעובדה ששבוע לאחר סיום הטורניר הם משחקים שני משחקי הצלבה נגד קרואטיה על העלייה לאליפות אירופה מביאה אותם ברמת מוכנות גבוהה. ההגרלה זימנה לנו אותם במשחק הראשון וננסה להפתיע כמה שאפשר. את היריבות הבאות, הונגריה ומולדובה, נלמד מיום המשחקים הראשון שבו הם משחקים אחת מול השנייה לאחר המשחק שלנו".

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. ברני ארדוב
ריאלי לגבי הסיכויים. זוהר בר נצר/ברני ארדוב

גם נבחרת הנשים תפתח מחר את דרכה במוקדמות אליפות העולם, לאחר שערכה אף היא את ההכנות לטורניר במאריבור, סלובניה. הנבחרת הגיעה למוגילב, ביילורוסיה, שם תתמודד מחר עם נבחרת דנמרק (15:30), בשבת עם פינלנד (18:00) וביום ראשון תנעל את הופעתה במפגש עם ביילורוסיה המארחת (18:00). הנבחרת תשחק ללא שתיים מהשחקניות הבכירות, טלי ארטמנקו וגלית דבש כשאת מקומן צפויות למלא אלה קולנוגורוב וג'יזלה רודריגז בהתאמה. השישייה הראשונה צפוישה לכלול את רון פונטי, מורן צור, אניה ויליקי, אלה קולנוגורוב, אניטה גליק, גי'זלה רודריגז והליברו אדווה זינובר.

מבנה מוקדמות אליפות העולם זהה בשני הטורנירים, הן לנשים והן לגברים. הראשונה מכל בית תעפיל לשלב המוקדמות השלישי שיתקיים בחודש ינואר הקרוב. השנייה מכל בית תעלה אל שלב הבתים השני שיתקיים כבר בחודש אוקטובר וממנו המנצחת בכל בית תצטרף אל השלב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully