וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול, קובי, לברון, דוראנט ודאנקן בחמישיית העונה

סנטר סן אנטוניו נכלל במפתיע, כרמלו רק בחמישייה השניה. קובי השתווה לקארל מאלון עם 11 בחירות לחמישייה הראשונה

חברים וחברות, קבלו את חמישיית העונה של עונת 2012/13 של ה-NBA שפורסמה הערב: לצד לברון ג'יימס ה-MVP, היחיד שנבחר פה אחד, מככבים גם כריס פול, קובי בריאנט, קווין דוראנט וטים דאנקן הבלתי נגמר. את החמישיות המצטיינות של העונה בחרו 119 עיתונאים מרחבי ארצות הברית וקנדה, וההפתעה הגדולה ביותר, ככל הנראה, היא הרכבתו של הסנטר המזדקן של סן אנטוניו בחמישיה הראשונה על חשבון שחקן ההגנה של העונה מארק גאסול, וגם השארתו של מלך הסלים של העונה הסדירה, כרמלו אנתוני, בחמישייה השניה.

קובי בריאנט, לברון ג'יימס, משחק האולסטאר. GettyImages
כל אחד וההיסטוריה שלו. קובי ולברון/GettyImages

עבור דאנקן, זוהי הבחירה העשירית לחמישייה הראשונה של העונה, ולא פחות מדהים - הראשונה מאז עונת 2006/07 (הפעם האחרונה שהספרס זכו באליפות), עדות נוספת לעונה הפנטסטית שלו. אגב, בגיל 37, דאנקן הוא השחקן השני הכי מבוגר שנבחר לחמישייה הראשונה, שני רק לקארים עבדול ג'באר שעשה זאת בגיל 38. קובי, לעומת זאת, סופר כבר 11 בחירות לחמישייה הראשונה - אחת יותר ממייקל ג'ורדן, אגב - ובכך הוא השתווה לקארל מאלון, שהוליך את הרשימה לבדו.

כרמלו, כאמור, הסתפק בחמישייה השניה, אליה נבחרו גם טוני פארקר, ראסל ווסטברוק, בלייק גריפין, ושחקן ההגנה של העונה מארק גאסול. בחמישייה השלישית נמצאים דווין וויד, ג'יימס הארדן, פול ג'ורג', דייויד לי ודוויט הווארד.

עוד מקבלי קולות: ברוק לופז (132 נקודות), סטפן קרי (72 נקודות), למרכוס אולדריג' (62), כריס בוש (59), ג'ואקים נואה (56), זאק ראנדולף (45), אל הורפורד (31), פול פירס (24), אל ג'פרסון (20), טייסון צ'נדלר (19), רוי היברט (9), לואל דנג (8), קווין גארנט (8), טיי לואסון (8), ג'וש סמית' (7), דרון וויליאמס (6), פאו גאסול (4), סרג' איבקה (4), עומר אסיק (3), קנת' פאריד (3), ריימונד פלטון (3), קיירי אירווינג (3), קרלוס בוזר (2), מייק קונלי (2), דייויד ווסט (2), רודי גיי (1), ג'יי ג'יי היקסון (1), אנדרה איגודאלה (1), דירק נוביצקי (1), ניקולה פקוביץ' (1), רייג'ון רונדו (1), ניקולה ווצ'ביץ' (1).

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. רויטרס
רק בחמישייה השניה. כרמלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully