וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב איים על מיכאילוב: "יום אחד אתן לו מכות"

שחקני נבחרת בולגריה המופלאה מ-1994 במסלול התנגשות. סטויצ'קוב שמאמן את ליטקס איים על יו"ר ההתאחדות ונקנס

אף אוהד כדורגל בולגרי לעולם לא ישכח את נבחרת הכדורגל של ארצו שהגיעה עד לחצי גמר הגביע העולמי ב-1994. רבות עוד יסופר עליה בדברי הימים של הכדורגל הבולגרי, אבל שניים מהכוכבים הגדולים שלה הם לא ממש חברים.

חריסטו סטויצ'קוב, כנראה גדול כדורגלני בולגריה בכל הזמנים ומי שמאמן היום את לטיקס לובץ', נקנס היום ב-7,000 לבים (כ-4,600 דולר) אחרי שהוא איים לפגוע ביו"ר ההתאחדות לכדורגל המקומית, בוריסלב מיכאילוב. למי ששכח, מיכאילוב היה שוער נבחרת בולגריה ששיתף פעולה עם סטויצ'קוב במשך שנים ארוכות במדים הלאומיים.

סטויצ'קוב בן ה-47 הגיב בזעם להפסד של קבוצתו 2:1 ללוקומוטיב סופיה, האשים את השופטים בכך ש"הם עשו צחוק מהשחקנים שלי", ואמר לכלי התקשורת: "לא אכפת לי שייקנסו אותי בגלל הדברים שלי". הוא הורחק ממשחק אחד ואז אמר על מיכאילוב: "יום אחד אני אתפוס אותו איפשהו ואכניס לו מכות. זה יקרה". בעקבות הדברים הללו הוא ספג את הקנס.

סטויצ'קוב מאמן את ליטקס מינואר 2012, אז הוא החליף את לובו פנב שעבר לנבחרת בולגריה. הוא הוליך אותה למקום החמישי בעונה שעברה וגם כעת היא מדורגת במקום החמישי, מה שאומר שהיא לא תשחק באירופה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully