וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה אלטר: "יש קבוצות שעשו להן מנהג - לא לשלם"

מתחילת 2013 ארגון השחקנים טיפל בפניות של כ-300 כדורגלנים. היו"ר הוסיף: "לפעמים אני מרגיש כמו חברת גבייה"

קרוב ל-300 שחקני כדורגל פנו לארגון השחקנים לקבלת סיוע מתחילת 2013. 205 מהם פנו לארגון בנושאי משכורות, חובות עבר ועיכובים שונים בקבלת תשלומים וכספים. בארגון השחקנים מציינים כי נושא אי-תשלום המשכורות, תשלומי מענקים, הפרשות לקרן הפנסיה, תשלומי מס הכנסה וביטוח לאומי - נוגע גם בשחקני ליגת העל וגם בשחקני הליגה הלאומית, ועיקר הבעיות אינן של שחקנים בעלי השכר הגבוה, אלא של שחקנים אשר משתכרים משכורות ממוצעות במשק.

מנכ"ל הארגון, אריה אלטר, אמר היום: "לצערי לא הגענו עדיין לנורמליזציה בנושא שכר שחקני הכדורגל בישראל. למרות השיפור במצב, כמות השחקנים שפנו לעזרת הארגון בנושא הינה מדאיגה. יש קבוצות שעשו להן מנהג לא לשלם בזמן ולהלין שכר, אחרות פשוט מנסות לא לשלם ולגרור שחקנים. הנתונים אמורים להדליק נורה אדומה אצל קברניטי הכדורגל בישראל. מדובר בתביעות שכר שחקנים, מענקים, זכויות סוציאליות שאי תשלום שלהן מהווה עבירה על החוק. לפעמים אני מרגיש כמו חברת גבייה שעוברת וגובה משכורות".

אלטר הוסיף: "נגמרו הימים בהם שחקנים הרוויחו 300,000 דולר לעונה. יש היום שחקנים שמרוויחים 8,000-7,000 ש"ח לחודש, וכשהם לא מקבלים משכורות, זה בפשטות: מזון, גני ילדים ובתי ספר, שכר דירה, משכנתאות – כמו כל עובד במשק הישראלי. מתחילת העונה החזרנו מיליון וחצי שקל לשחקנים. מיליון וחצי שקל שקבוצות פשוט ניסו לעכב או לא לשלם".

  • עוד באותו נושא:
  • אריה אלטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully