וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה במים פתוחים: מדליסטית הזהב תתחרה בבת ים

אווה ריסטוב, שזכתה בלונדון 2012 במקום הראשון, תשתתף בסבב אירופה שייערך בבת ים ביום שישי: "אוהבת להיות פה"

זוכת מדליית הזהב מלונדון 2012 בשחייה במים פתוחים, ההונגריה אווה ריסטוב, תשתתף מחר (שישי) בסבב אירופה הפתוח שיפתח את עונת המשחים האירופית. המשחה ל -7.5 ק"מ ייעשה בסמוך למלון ליאונרדו בבת-ים, ההזנקה ב-07:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אתגר לא פשוט מצפה לה. אווה ריסטוב/מערכת וואלה, צילום מסך

אווה התייחסה למשחה ואמרה: "אני מקווה לעשות תוצאה טובה. מדובר בהכנה חשובה עבורי בשנה שלאחר האולימפיאדה. אני מכירה ואוהבת את ישראל, הייתי פה באילת בעבר, אך זו תהיה פעם ראשונה עבורי שאשחה בחופי הים התיכון בעיר בת ים. התחרויות המאורגנות בישראל איכותיות והתחרות גדולה, אני מקווה שאוכל להוציא תוצאה איכותית".

בסבב אירופה ישתתפו כ-60 שחיינים, נציגי 15 מדינות וביניהם שחיינים בעלי תואר ודירוג עולמי. אלופי העולם ואירופה ולרי קלריו מאיטליה ובריאן ריקמן מבלגיה יתמודדו על הכניסה לסגל אליפות העולם.

לא פחות מ15 שחיינים ישראלים יתמודדו על מקומם באליפויות עולם, אירופה ובמשחקי המכביה ובמקצה הראווה ישתתף גם יעקב טומרקין. התחרות תשמש גם כאליפות ישראל למרחק 7.5 ק"מ ותחרות קריטריון לקביעת נבחרת ישראל לאליפות אירופה לנוער.

הסבב מתארח לראשונה בעיר בת ים ומשתלב באירוע חוף מסורתי ואטרקטיבי, אשר נערך בעיר זו השנה השלישית - "שומרים ים לכולם", הכולל צעדה, אליפות שייט של מצילים על חסקה, משחק "מאמא-נט" ופעילויות ספורט מגוונות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully