וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ריו פרדיננד האריך את החוזה

המהלך הראשון של דייויס מויס הוא השארתו של הבלם בן ה-34, שמרוצה: "שמח להמשיך לחיות את החלום". גם המאמן מברך

אחרי המינוי של דייויד מויס כיורשו של אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד החלה בתהליך בניית הקבוצה, כאשר אחד השחקנים הוותיקים בשורותיה בשנים האחרונות, ריו פרדיננד, האריך את חוזהו לעונה נוספת. בעקבות החתימה, הבלם הוותיק בן ה-34 ישלים ביונייטד 12 שנים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד. רויטרס
"מגיעים לעידן חדש במועדון וזה מרגש מאוד". ריו פרדיננד/רויטרס

לאחר החתימה, צייץ פרדיננד בחשבון הטוויטר האישי שלו: "שמח מאוד לחתום על הארכת חוזה לעונה אחת במועדון הנהדר הזה, ולחיות את החלום. מצפה לעונה הבאה". עוד הוסיף הבלם: "מי לא היה רוצה לשחק בקבוצה פנטסטית בפני 75 אלף איש בכל שבוע. זה כבוד גדול ואני שמח שזה יימשך. אני יכול להתרכז כעת בקריירה שלי במועדון. זו קבוצה נהדרת להיות חלק ממנה ואנחנו מגיעים לעידן חדש במועדון וזה מרגש מאוד".

המאמן עצמו, דייויד מויס, הביע סיפוק רב, ואמר: "זה ברור לכולם שלריו הייתה אחת העונות הכי טובות בתולדות המועדון, ואני חושב שאפילו מבחוץ ניתן לראות איזה אופי ענק יש לו בחדר ההלבשה. לכן אני מרוצה שהוא חתם על חוזה חדש ואני כבר מצפה לעבוד איתו".

לפרדיננד יש 423 הופעות במדי יונייטד מאז שהוא עבר אליה ב-2002 כאשר בתקופה שבה הוא משחק באולד טראפורד השדים האדומים זכו בשש אליפויות. כזכור, מוקדם יותר החודש פרדיננד החליט לפרוש מנבחרת אנגליה אחרי שרשם 81 הופעות בינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully