וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: גלושקו עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי

הישראלית (150 בעולם), ניצחה את המדורגת הגרמנייה קארינה וויטהופט 3:6, 4:6 ורחוקה סיבוב אחד מכניסה להגרלת הטורניר

יוליה גלושקו ניצחה היום (חמישי) את הגרמנייה קארינה וויטהופט 3:6, 4:6 ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הרולאן גארוס. גלושקו רחוקה עתה ניצחון אחד מכניסה להגרל של הטורניר. הישראלית, שמדורגת 150 בעולם, מחפשת הופעה שנייה בקריירה בגרנד סלאם, אחרי שבשנה שעברה היא הצליחה להיכנס לאליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי ינינה וויקמאייר.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
בדרך הנכונה. גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

אחרי שניצחה אמש את קאי-שן צ'אנג מטיוואן בתוצאה 0:2 במערכות, פגשה גלושקו את הגרמנייה קארינה וויטהופט (213 בעולם) במגרש מספר 9 בפריס. הישראלית פתחה טוב ושברה בדרך ליתרון 1:3, ואף שברה שוב בדרך ל-2:5, אולם אז המשחק הופסק בשל גשם, וקטע את המומנטום החיובי של הטניסאית הישראלית. לאחר כחצי שעה חודש המשחק, גלושקו הגישה למערכה אך וויטהופט שברה ל-5:3. הטניסאית הישראלית לא נלחצה, ושברה את וויטהופט בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה, שארכה כחצי שעה ללא ההפסקה הכפויה.

וויטהופט שברה את גלושקו במשחקון הראשון של המערכה השנייה, הישראלית שברה מיד ל-1:1 אולם לא הצליחה לשמור על ההגשה במשחקון השלישי. גלושקו לא איבדה את קור הרוח ושברה שוב ל-2:2. בהמשך גלושקו שברה ל-5:3, איבדה את ההגשה במשחקון התשיעי, אולם שברה את הגרמנייה וניצחה 4:6 במערכה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully