וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים תצא לטורניר הכנה בלונדון

הנבחרת, שתארח את הטורניר המיוחד לעלייה לאליפות אירופה 2015 בחודש יוני, תתמודד עם בריטניה, יוון וגרמניה. רבי מרוצה

נבחרת הנשים בכדורסל תצא מחר לטורניר שיתקיים בלונדון בהשתתפות נבחרות בריטניה המארחת, יוון וגרמניה אותה תפגוש הנבחרת בטורניר הרשמי שיתקיים ברמלה בין התאריכים 7 ל-9 ליוני. כידוע המנצחת של טורניר זה תעפיל שלב לטורניר רשמי נוסף ממנו תעלה נבחרת אחת לאליפות אירופה בשנת 2015.

מאמן נבחרת ישראל אלי רבי. ברני ארדוב
"לאחר שנסיים את הטורניר נבדוק במה צריך להתמקד". אלי רבי/ברני ארדוב

"על פניו אמור להיות טורניר מצוין מבחינתנו, שמאוד ישקף את הרמה של הטורניר הרשמי בארץ", אמר המאמן אלי רבי לקראת הטורניר, "אנחנו אחרי שלושה שבועות של אימונים והנבחרת נראית במצב טוב, לאחר שנסיים את הטורניר נבדוק במה צריך להתמקד".

דניאל דיאמנט שנחתה שלשום בישראל הצטרפה לאימוני הנבחרת ותצא גם היא לטורניר היוקרתי. דיאמנט ישראלית – אמריקאית, בוגרת אוניברסיטת נורת'ווסטן בשיקגו, תצטרף לסגל הנבחרת על תקן ישראלית ולא כמתאזרחת.

"אני מאוד מתרגשת להיות כאן בישראל ובמיוחד במעמד הזה", אמרה דיאמנט, "עוד לא יצא לי לשחק בנבחרות ישראל, אולי רק במכבייה שגם הייתה חוויה נהדרת, אבל לדעת שאני מייצגת את ישראל זו הרגשה שונה לחלוטין. אני מאוד שמחה שקראו לי להצטרף לסגל הנבחרת ושנתנו לי את ההזדמנות". דיאמנט הביעה נכונות להמשיך גם בשנים הבאות במדי הנבחרת.

הסגל המלא של נבחרת ישראל לטורניר: לירון כהן, שי דורון, קטיה לויצקי, קטיה אברמזון, נעמה שפיר, אורטל אורן, מיכל אפשטיין, בר גלינסקי, מרים חנון, שירן צעירי, נועה גנור, ג'נייפר פליישר, דניאל דיאמנט ושני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully