וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "צריך לשכוח מהכול ולעשות את זה"

23.5.2013 / 10:59

התרגשות בירושלים לפני המשחק החמישי עם נתניה (20:50, 5+). דרוקר לשחקנים: "תהיו אגרסיביים, זה משחק על כל העונה"

לאחר שברק נתניה ניצחה את המשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף וכפתה משחק חמישי שייערך הערב (חמישי, 20:50, 5+), בהפועל ירושלים מתכוננים בדריכות להתמודדות. בהפועל ירושלים שוררת תחושה של אכזבה: "חבל שלא סיימנו את הסיפור כבר במשחק האחרון". המאמן שרון דרוקר ממשיך להדגיש בפני השחקנים: "חייבים להגיע אגרסיביים, זה משחק על כל העונה".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
מצפה למשחק קשה. שרון דרוקר/מגד גוזני

מנכ"ל הקבוצה, דני כהן, לא אומר נואש: "מדובר בסדרה לא קלה, אבל אני מאמין שנגיע למשחק וננצח שם. אני לא רוצה לחשוב על האפשרות שנפסיד. העבודה בשלבי הפלייאוף לקראת המשחק הבא היא בעיקר מנטלית". על ההפסד במפגש האחרון במלחה, אמר כהן: "הובלנו כבר בשבע הפרש, עשינו טעויות והם קלעו זריקות גדולות. למרות שזה עדיין לא נגמר, יש הרגשה של תסכול בעקבות ההפסד כי היינו צריכים לסיים את זה במשחק הרביעי". על היכולת החלשה שהפגין קורטני פלס במשחק האחרון, אמר: "הוא היה מתוסכל שהקליעות שלו לא נכנסו".

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. קובי אליהו
"הכול הולך קשה העונה". מאיר טפירו/קובי אליהו

מאיר טפירו סבור כי העבודה הערב תהיה בעיקר מנטלית: "צריך להראות יכולות מנטליות טובות ודריכות כדי לקחת את הסדרה. זה משחק על עונה שלמה - או להמשיך בה או לסיים, ונקווה שנדע לעשות משחק גדול כדי להמשיך. האולם בנתניה קטן והרבה יותר קשה לשחק בו, אבל אנחנו צריכים לשכוח מהכול, יש לנו את הכישרון לבוא ולשחק טוב. אנחנו צריכים רק לעשות את זה".

על ההפסד המאכזב האחרון אמר טפירו: "הכול הולך קשה השנה, 2:2 בסדרה. איך זה קרה? זו גם נתניה שמגיע לה כל הכבוד, וזה גם אנחנו שלא ידענו לסגור את זה. היינו צריכים לנצח את המשחק האחרון, היה לנו קצת חוסר מזל בסוף והפסדנו, אבל כל העונה הזאת הולכת קשה, אני מקווה שהיא תסתיים בטעם מתוק כי אנחנו רוצים להמשיך הלאה ולא לסיים את העונה ".

על כך שפלס היה נראה מתוח במשחק האחרון ועל התקרית עם סמארדו סמואלס, הוסיף טפירו: "אנחנו צריכים לשים את הדברים הללו בצד. עברנו השנה כל כך הרבה. אין זמן לחשוב על דברים כאלו ואחרים, אנחנו צריכים לשים את הכול בצד ולחשוב על טובת הקבוצה. זה גם מה שכל השחקנים רוצים לעשות. יש לנו קהל גדול ומכובד שדוחף אותנו ואנחנו צריכים להחזיר לו על התמיכה ולהילחם עבור הסמל של הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully