וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן ואוסטריה וינה אלופות, גביעים לפנרבחצ'ה ושחטאר

ערב של תארים וחגיגות ברחבי אירופה: גם אפולון לימסול הניפה גביע בקפריסין, היידוק ספליט בקרואטיה ודברצן בהונגריה

פרטיזן בלגרד זכתה הערב (רביעי) באליפות שישית ברציפות ו-25 בתולדותיה, לאחר שניצחה במחזור הלפני אחרון 0:2 את סמדרבו היורדת. פרטיזן הגיעה לסמדרבו לאחר הניצחון הדרמטי במשחק העונה על הכוכב האדום בלגרד, שמצידה ידעה שאיבדה סיכוי והובסה 4:0 על ידי נובי פזאר. מרקו שצ'פוביץ', האח של סטפן, כבש את השער הראשון, ונמניה קויץ' הוסיף את השני. בכך השוותה פרטיזן את מאזן האליפויות ההיסטורי מול יריבתה המושבעת, לראשונה מאז 1956. בתפקיד אברהם גרנט היה הפעם ווק ראשוביץ', שמונה למאמן בחודש שעבר במקום ולדימיר ורמזוביץ'.

פרננדינניו (מימין), אלכס טשיירה, שחטאר דונייצק. efrem lukatsky, AP
עוד אליפות לאוסף. פרננדיניו עם אלכס טשיירה/AP, efrem lukatsky

*** אוקראינה: שחטאר דונייצק השלימה זכייה שלישית ברציפות בדאבל, לאחר שהביסה בגמר הגביע 0:3 את צ'רנומורץ אודסה. פרננדיניו, הקשר הברזילאי המועמד למנצ'סטר סיטי, הפציץ את הראשון בדקה ה-40. אלכס טשיירה כבש בשמאל את השני בדקה ה-53 וטייסון חתם את ההצגה הברזילאית עם טיל מ-25 מטרים. גביע מספר 13 של שחטאר, השליטה הבלעדית בכדורגל האוקראיני בשנים האחרונות.

*** טורקיה: פנרבחצ'ה, שאיבדה את האליפות לטובת גלאטסראיי, התנחמה בזכייה בגביע הטורקי זו השנה השנייה ברציפות, עם ניצחון 0:1 על טרבזונספור. בעונה שעברה הביסה פנר 0:4 בגמר את בורסאספור, אבל הפעם הסתפקה בשער בודד של מוסא סו בדקה התשיעית כדי להכריע את המשחק ולחגוג גביע שישי. טרבזונספור לא הצליחה להגיב ונותרה עם שמונה גביעים במאזנה.

*** קפריסין: אפולון לימסול חגגה זכייה בגביע הקפריסאי, בזכות ניצחון 0:2 בהארכה על היריבה העירונית א.א.ל. היה זה הדרבי הראשון במעמד הגמר מאז 1989, ואחרי ששתי הקבוצות סיימו מחוץ לרביעייה הראשונה הצליחה אפולון להשיג את הכרטיס לאירופה על חשבון אלופת העונה שעברה. הוראסיו קרדוסו הארגנטינאי נכנס כמחליף בהארכה וכבש את בדקה ה-95, הרומני רומאה סורדו הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-118. גביע שביעי של אפולון, שזכתה לאחרונה ב-2010.

שחקני אפולון לימסול חוגגים זכייה בגביע. AP
גם גביע, גם ניצחון בדרבי. אפולון לימסול עם הגביע/AP

*** אוסטריה: שבע שנים אחרי האליפות הקודמת שלה, אוסטריה וינה חגגה הערב זכייה מספר 24 בתואר האליפות, אחרי שהביסה 0:4 את מאטרסבורג. אלכסנדר גורגון כבש צמד, בעוד מלך השערים פיליפ הוזינר (32 כיבושים) שבת הפעם מהבקעה. אוסטריה וינה בכל מקרה כבר קבעה את שיא הנקודות בתולדות הבונדסליגה האוסטרית עם 82, כשהקודם היה של שטורם גראץ עם 81 ב-1997/8. בשבוע הבא תוכל האלופה הטרייה להשלים דאבל מול פאשינג בגמר הגביע.

*** קרואטיה: היידוק ספליט זכתה בגביע שישי בקרואטיה וראשון מאז 2010, אחרי שסיימה ב-3:3 את הגומלין בגמר הגביע מול לוקומוטיבה זאגרב. היידוק ניצחה 1:2 במשחק הראשון בספליט וזה הספיק לה כדי לגבור על הקבוצה שתפסה לה את הסגנות בליגה, שם דינמו זאגרב זכתה באליפות.

*** הונגריה: דברצן הפתיעה בגמר הגביע את האלופה הטרייה גיורי עם ניצחון 1:2 ולמעשה שמרה על התואר שלה עם זכייה שישית בתולדותיה. נמניה אנדריץ' העלה את גיורי ליתרון, אבל אדמו קוליבאלי הפך עם צמד במחצית השנייה, כולל שער ניצחון ארבע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully