וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות רולאן גארוס: גלושקו עלתה, ויינטרוב הודח

הישראלית הביסה 3:6, 2:6 את צ'אנג מטיוואן ונותרו לה עוד שני סיבובים. ויינטרוב הפסיד 1:6, 6:3, 6:4, לאונגור הרומני

יוליה גלושקו פתחה הבוקר (רביעי) בצורה מצוינת את דרכה בטורניר המוקדמות של הרולאן גארוס עם ניצחון חלק על קאי-שן צ'אנג מטיוואן 3:6, 2:6 שמעלה אותה לסיבוב השני. הישראלית שמדורגת במקום ה-158 בעולם הצליחה לשלוח הביתה את המדורגת 11 בטורניר המוקדמות (124). כדי להיכנס להגרלה הראשית של הטורניר תצטרך גלושקו לעבור שני סיבובים נוספים כאשר היריבה הבאה שלה היא קארינה וויטהופט מגרמניה (213 בעולם), שניצחה גם היא בשתי מערכות בסיבוב הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך להופעה ראשונה בפריס? גלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחק עצמו, גלושקו השיגה שלוש שבירות במערכה הראשונה ונשברה פעם אחת בדרך לניצחון 3:6 במערכה הרשאונה. במערכה השנייה הוסיפה לעצמה הישראלית שלוש שבירות נוספות, ולמרות שנשברה פעם אחת היא השלימה את המשימה עם 2:6 מצוין תוך שעה וחמש דקות.

מבחינתה של גלושקו, אם היא תצליח להעפיל לטורניר עצמו, זו תהיה ההופעה השנייה שלה בקריירה בגרנד סלאם, אחרי שבשנה שעברה היא הצליחה להיכנס לאליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי ינינה וויקמאייר.

בניגוד לגלושקו, אמיר ויינטרוב סיים את דרכו בסיבוב המוקדמות השני, אחרי הפסד בשלוש מערכות 1:6, 6:3, 6:4 לאדריאן אונגור הרומני. ויינטרוב, המדורג 224 בעולם, דווקא שלט במערכה הראשונה וניצח אותה ב-21 דקות, אבל נשבר פעמיים במערכה השנייה והחל לרדוף אחר אונגור. הרומני הסתפק בשבירה אחת וגם ווינר בודד (לעומת אפס של ויינטרוב) במערכה השלישית והוא ממשיך הלאה. ויינטרוב ינסה את מזלו בטורנירים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully