וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי וחואן מרטין דל פוטרו פרשו מהרולאן גארוס

המדורג שני בעולם יחמיץ את הגרנד סלאם השני של השנה, ויתמקד כעת בהכנות לווימבלדון. המדורג שביעי סובל מוירוס

שבוע אחרי שהכאבים בגבו אילצו אותו לפרוש מטורניר רומא, הודיע אנדי מארי שלא יתחרה ברולאן גארוס שייפתח בשבוע הבא. הסקוטי המדורג שני בעולם סיפר שמדובר בפציעה שמלווה אותו כבר שנה וחצי ואמר: "אתה יכול לקבל זריקות שעוזרות מעט לכאב ומורידות מהנפיחות, אבל זה לא הופך אותך לכשיר ב-100% ואני רוצה להיות כשיר ב-100% לטורניר פיזי כמו הרולאן גארוס".

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
מעדיף להתמקד בווימבלדון. אנדי מארי/רויטרס

"זו באמת הייתה החלטה קשה", המשיך מארי. "אני אוהב לשחק בפריס, אבל העצות הרפואיות שקיבלתי הבהירו שאני לא כשיר. אני מתנצל בפני המארגנים ומודה לכל מי ששלח לי הודעות תמיכה". כעת מארי יתרכז בניסיון להגיע מוכן לווימבלדון, הגרנד סלאם הביתי שלו שייפתח ב-24 ביוני.

בעקבות פרישתו לא יהיה אף טניסאי בריטי בטורניר הגברים של הרולאן גארוס לראשונה מזה 19 שנה, ובנוסף רוג'ר פדרר קודם לעמדת המדורג השני, ורפאל נדאל ידורג שלישי.

מספר שעות לאחר הודעתו של אנדי מארי, רשימת הנעדרים מהרולאן גארוס המשיכה להתארך, כשגם חואן מרטין דל פוטרו (שביעי בעולם) פרש מהטורניר. דלפו סובל מוירוס ואישר היום כי ייעדר גם כן מהטורניר בו אשתקד הגיע עד רבע הגמר. "אני עצוב להחמיץ טורניר כל כך חשוב", הגיב היום הארגנטינאי. "זה טורניר שתמיד חלמתי לזכות בו".


עדכון ראשון: 6:45

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully