וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר סיים אחרון את הפרמיירליג בממוצע בעיטות לדקה

חלוץ סוונסי בעט לשער פעם ב-155.3 דקות בלבד. יונייטד קבעה שיא בנקודות מעמדת פיגור וגם: המספר המביך של באלוטלי

ספורט 2

איתי שכטר עשוי לסיים את דרכו בפרמיירליג ולחזור לליגת העל לקראת העונה הבאה. את העונה האחרונה, בה נמנה על הסגל של סוונסי, החלוץ הישראלי כנראה ירצה לשכוח במהרה והערב (שלישי), הוא גם זכה לכבוד מפוקפק מאוד.

החלוץ הישראלי בעט העונה רק ארבע פעמים לשער, ב-621 דקות פרמיירליג, בעיטה כל 155.3 דקות בממוצע, הכי גרוע מבין כל שחקני הליגה. מצד שני, שכטר כבש שער ליגה אחד באחת מאותן ארבע בעיטות והוא מקדים לפחות בקטגוריה הזו בהמון את מריו באלוטלי, שעזב באמצע העונה את מנצ'סטר סיטי עם שער בודד ב-26 ניסיונות לשער, 3.9 אחוזי הצלחה בלבד.

שחקן סוונסי איתי שכטר מול שחקן וויגאן פול שארנר. GettyImages
עונה שהוא יעדיף לשכוח. שכטר בבעיטה נדירה/GettyImages

עוד כמה מספרים מעניינים: רובין ואן פרסי ירה 65 כדורים לשער וכבש 26 שערים. לגארת' בייל הנפלא היו 73 בעיטות למסגרת וללואיס סוארס 72. לאורוגוואי של ליברפול היו גם הכי הרבה בעיטות שהלכו מחוץ למסגרת (71).

שני מלכי הבישולים הגיעו מצ'לסי, חואן מאטה עם 12 ואדן הזאר עם 11, כאשר הבלגי חולק את המקום השני עם סנטי קאסורלה מארסנל. בקטגוריית ה"דאבל-דאבל", לפחות עשרה שערים ובישולים, אפשר למצוא את מאטה (12 ו-12), תיאו וולקוט (14 ו-10), קאסורלה (12 ו-11) ו-ווין רוני (12 ו-10).

בגזרת הקאמבקים, האלופה מנצ'סטר יונייטד השיגה שיא חדש של 29 נקודות שהושגו לאחר פיגור. השדים האדומים, יחד עם ארסנל, וויגאן ורדינג, כבשו חמישה שערים בדקה ה-90 והלאה, אבל דווקא ניוקאסל מובילה את הדירוג הזה עם שישה שערים דרמטיים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully