וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זילברשטיין: "המשחק הגדול של העונה בכדורסל הישראלי"

מאמן נס ציונה חגג את הניצחון ב-4 הארכות על הוד השרון. בן: "לא יודע מה לומר". חגאי: "השופטים צריכים לעשות בדק בית"

את הערב הזה, סביר להניח שחובבי הכדורסל לא ישכחו זמן רב. עירוני נס ציונה ומכבי הוד השרון נאבקו הערב (שלישי) במשך 60 דקות מלאות- 40 דקות משחק, בצירוף ארבע הארכות (!), לפני שנס ציונה רשמה ניצחון 119:125, עלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר, והתקרבה מרחק 40 דקות (כנראה) מליגת העל.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
משחק כזה הוא לא ישכח הרבה זמן. זילברשטיין/ברני ארדוב

כוכב המשחק, הלא הוא בילאל בן, בכלל לא היה אמור לשחק הערב. בסופו של דבר, הוא עבר סדרה של טיפולים, עלה פצוע, והוביל את קבוצתו לניצחון עם 26 נקודות. "אני לא יודע מה להגיד", אמר בן בסיום. "האמנתי כל כך בחבריי לקבוצה, המאמן שלי אמר לי את זה כל העונה, ואני פשוט אוהב אותם. הרגל שלי כאבה, עברתי שלושה טיפולים מוקדם יותר, אבל לא הייתי מסוגל ללכת הביתה אם היינו מפסידים". על משחק מספר 4 אמר בן: "ננסה לקחת משחק בכל פעם, הוד השרון קבוצה טובה, הם נאבקו איתנו במשך ארבע הארכות, ככה שזה לא יהיה קל".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין התמוגג ואמר: "אפשר להגיד שזה המשחק הכי גדול שהיה העונה בכדורסל הישראלי. אנשים לא רצו ללכת הביתה, נהנו לשחק. התחלנו רע מאוד, עשינו דברים הפוך ממה שרצינו, וייאמר לזכות הוד השרון שהם עצרו אותנו. לקבוצה שלנו יש לב גדול, אופי מדהים ואנשים שעשו דברים מדהימים". על בילאל בן אמר המאמן: "אין לי מילים, זו פשוט גבורה. זה משחק מדהים, לפנתיאון. אני מקווה מאוד שנלמד מההפסד הקודם, שנבוא ונופיע כמו שצריך ביום שישי, ואני סומך על החבר'ה שלי".

בצד המפסיד, כעסו מאוד על השופטים, ומאמן הוד השרון, רועי חגאי החמיא ליריבה, לפני שתקף את שלישיית השיפוט: "אף אחד לא נשבר. צריך לומר מילה טובה לנס ציונה על הניצחון, ומילה עוד יותר טובה לבילאל בן ששיחק פצוע והיה טוב. נתנו פה תצוגת כדורסל מדהימה. באנו לפה, לאולם קשה, והגענו להרכבים שעוד מעט אני הייתי עולה למגרש. כל כך כואב לדבר על הארכה רביעית. מה הולך פה? השופטים צריכים לעשות בדק בית, אי אפשר לספור את כמות העבירות פה, לשני הצדדים. לא יכול להיות ששמונה שחקנים עם חמש עבירות בשני הצדדים. אנחנו נותנים כל כך הרבה, השחקנים נותנים את הנשמה ובסוף באים שלושה באפור ומחליטים מה שבא להם".

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
מה הולך פה? חגאי זועם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully