וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מציג: הרגע המכונן שלי בברצלונה

כוכבה של ברצלונה סיפר על הרגע המשמעותי ביותר שלו במועדון, וסימן מטרה לעתיד: "רוצה לזכות עם ארגנטינה בתארים"

העונה של ברצלונה כבר הסתיימה מעשית, עם תואר האליפות, ועם ההדחה הכואבת מליגת האלופות, מה שמפנה זמן לקבוצה לבנות את עצמה מחדש, ולכוכב הגדול ביותר שלה, ליאונל מסי להרהר על המקום שלו בכדורגל העולמי, על הרגע המכונן שלו בברצלונה, ועל המסע הנהדר שעבר עד כה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם חבריו חוגגים את האליפות. GettyImages
מנסה לשחק כמו שהיה ילד. מסי עם הבן שלו/GettyImages

"כששיחקתי כילד, הייתי הכי קטן, אבל לא היו מולי מכשולים", סיפר מסי על תחילת דרכו. "הכושר או הגודל שלי מעולם לא פגעו בי. כשאתה צעיר, הדבר היחידי שאתה רוצה זה לשחק, להנות וזה הכל. לא רציתי להשוות את עצמי למישהו. כיום אני מנסה לעשות את אותו הדבר, לעלות למגרש בכדי להנות, כמו שעשיתי כשהייתי ילד, אבל היום אני יודע שיש לי מחויבויות ואני משחק כדי לנצח". עם זאת, הפנומן מציין שלא תמיד הכל היה קל: "הייתי צריך להקריב הרבה דברים. הייתי צריך להגיע מארגנטינה בגיל 13, להתחיל הכל מחדש ולהכיר חברים חדשים, בעיר שלא הכרתי אף אחד".

מסי אף סיפר על הרגע המכונן שלו בברצלונה, זה ששינה עבורו את הכל: "כשהביאו לי את הגופייה עם מספר 10 עליה, הייתי גאה מאוד ושמחתי ללבוש אותה. החולצה הזו נלבשה על ידי כמה מהשחקנים הכי מרשימים של המועדון. רונאלדיניו לבש אותה לפניי, והוא עשה דברים גדולים עבור המועדון. זו היתה מחוייבות נהדרת עבורי לקבל את החולצה הזו שהוא לבש".

ומה החלום שלו, עכשיו שהשיג כל כך הרבה? "אני חולם על להפוך לאלוף עולם, על זכייה בתארים עם ארגנטינה, ואני חולם על זכייה בתארים שכבר זכיתי עם ברצלונה, במטרה שנוכל לעשות זאת שוב".

צפו בראיון המיוחד של מסי:

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
יצליח סוף סוף להביא לארגנטינה תואר? מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully