וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

האדומים הובילו בשמונה שערים, מכבי ראשון לציון צימקה עד לשניים, אבל הפועל ניצחה 25:29 והתקרבה משמעותית לתואר

עד לשבוע החולף, הפועל ראשון לציון לא הצליחה לגבור העונה על היריבה העירונית, האלופה המכהנת ומחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון. השבוע, זה קרה פעמיים ברצף, כאשר הפעם השנייה הגיעה הערב (שלישי) במשחק מספר 4 בסדרת הגמר-יד. 25:29 גדול לאדומים קירב אותם משמעותית לאליפות והם ביתרון 1:2 בסדרה ועם שלושה שערים יותר ביחס השערים, שיכריע את הסדרה במקרה שמכבי תנצח את המשחק החמישי והאחרון, בביתה ביום שישי. הפועל כבר הובילה בשמונה אחרי פתיחה גדולה, מכבי חזרה למינוס שתיים, אבל בקלאץ' האדומים שוב ברחו מעט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד צעד לאליפות. בוטוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק:

הפועל פתחה את המשחק עם המון אגרסיביות ושני צהובים מהירים, אבל גם עם חדות בהתקפה ויתרון 2:5 אחרי שמונה דקות. מכבי הצליחה להישאר קרובה, אבל הפועל חטפה כדור ובוטוליה קבע 4:7 אחרי 14 דקות. האדומים החלו לברוח ומכת שבע מוצלחת של בוטוליה קבעה 4:10 גדול. הצהובים פשוט לא הצליחו לכבוש, אבל גם הפועל נתקעה מעט בהתקפה ושש דקות למחצית זה רק 6:11 אחרי שער מצמק של רוזנטל. עד המחצית, היתרון נותר די גדול לטובת הפועל בין היתר בזכות צמד של גיא כהן, הצלה אדירה של ליוביסיץ' ושער באזר של מימון, 9:16 בירידה לחדרי ההלבשה.

גם פתיחת המחצית השנייה לא בישרה שינוי כלשהו והאדומים שמרו על פער מבטיח, 13:19, שבע דקות במחצית השנייה. מכבי עשתה כל מה שהיא יכולה, אבל כל שער צהוב נענה בשער אדום, 16:22, 18 דקות לסיום. האלופה סירבה להרים ידיים ושער של פולאקוביץ' צימק למינוס ארבע בלבד, 19:23 להפועל, 16 דקות מפתיחת המחצית השנייה. ממש כמו במחצית הראשונה, שתי ההתקפות נעצרו והשערים ננעלו. בוטוליה, שוב משבעה מטרים, קבע 20:25, תשע דקות לסיום. בוטוליה העלה את מאזנו ל-11 במשחק, אבל רוזנטל צימק והמשחק עבר להתעסקות בהפרש. שוב בוטוליה, שוב רוזנטל ו-23:27, ארבע וחצי דקות לסיום. האדומים איבדו את הראש ושער של מריאן קבע 25:27 בלבד להפועל, שתי דקות לסיום. ממש ברגע האחרון, הפועל התעוררה, עשתה הגנה טובה, שירי כבש עם הבאזר והמשחק הסתיים ב-25:29 ושלושה שערי יתרון לאדומים בסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר לעצור אותו. בוטוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבשו להפועל: בויאן בוטוליה 13, אבישי סמולר 3, יובל גררה, גיא כהן, גידי שירי, עידן מימון, סשה צ'ודונובסקי וטל הרשקוביץ 2 כ"א, יובל חממי 1.

כבשו למכבי: אריאל רוזנטל 7, אמיר לנגליב 5, פיליפ מריאן ודור גבע 3, עמית סטלמן, יואב נאמן ופאבל פולאקוביץ' 2 כ"א, דניאל פרידמן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully