וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפוטרופוס אישר: יעקב לירז יישאר יו"ר הפועל ירושלים

21.5.2013 / 19:11

ביממה האחרונה פנו חברי הדירקטוריון לאפוטרופוס וביקשו כי ימשיך בתפקידו. לירז: "אני שמח, אמשיך לתרום כמיטב יכולתי"

האפוטרופוס של הפועל ירושלים אישר היום (שלישי) כי יו"ר הדירקטוריון יעקב לירז יישאר בתקפידו עד סוף העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. זאת כיממה לאחר שלירז, ביקש להתפטר מתפקידו וחברי ההנהלה והדירקטורים הפצירו בו להמתין עם צעד זה.

ביממה האחרונה פנו חברי הדירקטוריון לאפוטרופוס וביקשו כי לירז ימשיך בתפקידו. במועדון הסבירו: "היה חשוב לנו שיעקב לירז ימשיך בקבוצה בשלב חשוב של העונה. הוא רואה את הפועל כשליחות שהטיל עליו גומא אגייאר, הפעילות הפכה אותו לאוהד 'שרוף' של הפועל ירושלים והוא באמת מקדיש את מיטב זמנו ומרצו למועדון ללא תמורה כספית. זו גם הסיבה שאהרון פוגל והאחרים הפצירו בו להמשיך בתפקיד". יעקב לירז אמר בתגובה : "אני שמח, התפקיד בו אני מכהן נעשה בהתנדבות. בשמחה אמשיך לתרום כמיטב יכולתי לקבוצה עד תום העונה".

כזכור, כפי שפורסם אתמול בלעדית בוואלה! ספורט לפני המשחק התקיימה פגישה מצומצמת במלחה בנוכחות יו"ר הדירקטוריון יעקב לירז, הספונסר אהרון פוגל, דני כהן, שמעון נבון, דוד ממן ואליעזר לוין, המשקיף מטעם האפוטרופוס. במהלך הפגישה ביקש לירז להתפטר לאלתר מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון, לאחר שהעביר את המניות לאפוטרופוס אולם הדירקטורים וחברי ההנהלה הפצירו בו להישאר בתפקיד, ולירז נעתר לבקשה בתנאי שהאפוטרופוס יביע את רצונו שלירז ימשיך עד תום העונה.

עורך דין יעקב לירז יו"ר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך עד סוף העונה. לירז/ברני ארדוב

האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, פרופסור דוד האן, המנהל את נכסי הבעלים הנעדר גומא אגייאר, פרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת זכויותיו בקבוצה. אגייאר נעדר מאז חודש יוני 2012.

בתוך כך, בהפועל ירושלים התאכזבו מאוד מההפסד אמש לנתניה. "ממצב של עלייה הגענו למצב של חוסר וודאות לגבי השלב הבא. זה מאוד מתסכל ובהחלט לא התוצאה לה ציפינו", מדגישים בקבוצה.

בקבוצה מדגישים כי העבודה תהיה בעיקר מנטלית. "אנחנו צריכים להופיע למשחק הזה בטירוף. שחקנים חייבים להבין שלא תהיה עוד הזדמנות לאחר המשחק הבא. אף אחד לא רוצה לסיים את העונה כבר ביום חמישי", אמרו בקבוצה.

המאמן שרון דרוקר אמר אתמול כי "בחיים של קבוצה יש צמתים, והמשחק של יום חמישי הוא צומת עבורנו. אם נעבור אותו, נדע שאפשר להצליח עד הסוף. אם לא, כנראה שלא מגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully