וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "זה היה בידיים שלנו". לירז ביקש להתפטר

מאמן ירושלים מאוכזב מההפסד הדרמטי לנתניה. לפני המשחק, יו"ר הדירקטוריון השתכנע להישאר. פרנקו: "עושים עונה גדולה"

הסדרה הנהדרת בין הפועל ירושלים וברק נתניה תלך למשחק חמישי ומכריע. הקבוצה של דני פרנקו ניצחה הערב (שני) 70:73 במלחה בתום דרמה גדולה, איזנה את רבע הגמר ל-2:2, ותשוב הביתה ביום חמישי הקרוב בנסיון להשלים קאמבק ענק ולעלות לחצי הגמר, שם כבר מחכה מכבי תל אביב.

שחקני ברק נתניה הוא אורלנד, אלירן גואטה, ראמל בראדלי. מגד גוזני
יצליחו להשלים קאמבק אדיר ביום חמישי? אורלנד, גואטה ובראדלי/מגד גוזני

דני פרנקו התעקש להישאר עם הרגליים על הקרקע, אך לא הצליח שלא להתמוגג מהאופי של קבוצתו: "עדיין לא עשינו שום דבר, אבל בשבילנו העונה הזאת היא דבר גדול. חיברנו קבוצה נהדרת, הקהל שלנו הולך איתנו לכל מקום, חיברנו עיר שלמה סביב הקבוצה הזאת ואנחנו רוצים לעשות עוד צעד אחד. אנחנו בחיים לא מרימים ידיים. היה פה משחק פלייאוף אמיתי, אבל ביום חמישי לא יהיה קל יותר. אף אחד לא חשב שנגיע למקום רביעי, אבל יש סיבה למה זה קרה. בנינו קבוצה שצריך להיות גאים בה. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק החמישי, אבל לא משנה מה יקרה - אני גאה בקבוצה שעשינו פה, ואני מת על החבר'ה שלי. יש לנו עוד משחק אחד כדי לעשות דבר באמת ענק".

ראמל בראדלי, שנבחר למצטיין במשחק עם 19 נקודות, נשאל על זריקות העונשין המכריעות של קורטני פלס ואמר: "קורטני הוא קלעי עונשין מצוין, לא היה לי ספק שהוא יקלע את שתיהן, כנראה שאלוהים היה טוב אלינו". על המשחק עצמו אמר: "כל העונה נלחמנו. המטרה שלנו היא להיות בפיינל פור, ואני שמח שיש לנו הזדמנות לשחק עוד פעם אחת מול הקהל שלנו".

מאמן ברק נתניה דני פרנקו. מגד גוזני
גאה בקבוצה שלו בלי קשר לתוצאת המשחק החמישי. דני פרנקו/מגד גוזני

בצד של ירושלים, גם מחוץ למגרש סוער. לוואלה! ספורט נודע כי לפני המשחק התקיימה פגישה מצומצמת במלחה בנוכחות יו"ר הדירקטוריון יעקב לירז, הספונסר אהרון פוגל, דני כהן, שמעון נבון, דוד ממן ואליעזר לוין, המשקיף מטעם האפוטרופוס. במהלך הפגישה ביקש לירז להתפטר לאלתר מתפקידו כיו"ר הדירקטוריון, לאחר שהעביר את המניות לאפוטרופוס אולם הדירקטורים וחברי ההנהלה הפצירו בו להישאר בתפקיד, במיוחד פוגל, ולירז נעתר לבקשה בתנאי שהאפוטרופוס יביע את רצונו שלירז ימשיך עד תום העונה.

"לירז חשוב להפועל ירושלים והקבוצה לא רוצה לעשות זעזועים בשלב הקריטי הזה של העונה", הסביר גורם בירושלים. כזכור, האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, פרופסור דוד האן, המנהל את נכסי הנעדר גומא אגייאר, פרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת זכויותיו של אגייאר בקבוצה. אגייאר נעדר מיוני 2012. אמו, אלן, ביקשה מבית המשפט למנות נאמן מטעמם לנכסיובישראל. בסיום הדיון הוחלט למנות שני נאמנים שאמורים לייעץ לאפוטרופוס הכללי על נכסי אגייאר, כולל הפועל ירושלים.

שרון דרוקר ניסה להסביר את הקריסה של קבוצתו, שכבר הוליכה 0:2 בסדרה וכעת נמצאת על סף הדחה: "זה היה משחק אכזרי, נצטרך לבוא לנתניה ולשחק על כל הקופה. החבר'ה רוצים, הם עבדו קשה כל השנה, הם נותנים את כל מה שהם יכולים וזה טבעי שיש בקבוצה לחץ. להיות אנדרדוג זה הכי קל, אבל לירושלים ולמכבי יש מה להפסיד. חשבנו שנגמור את הסדרה היום, זה היה בידיים שלנו. צריך לעודד את קורטני, לתמוך בו. לקראת יום חמישי יש לנו בעיקר עבודה מנטלית. בחיים של קבוצה יש צמתים, והמשחק של יום חמישי הוא צומת עבורנו. אם נעבור אותו, נדע שאפשר להצליח עד הסוף. אם לא, כנראה שלא מגיע לנו".

גורמים בקבוצה מאוד לא אהבו את ההפסד הערב: "חבל, היינו ביתרון מבטיח ואיבדנו אותו, גם בסדרה הובלנו ואיבדנו את הביתיות. לא היינו צריכים להגיע למצב כזה של 2:2 ולהגיע עם הגב אל הקיר. היינו פשוט צריכים לסיים את זה כבר מקודם". גורם נוסף הוסיף: "לא מובן איך הגענו למצב הזה. זה יכול לעלות לנו במטרה האחרונה העונה, ללא ספק הפסד קריטי".

בקבוצה מדגישים כי העבודה תהיה בעיקר מנטלית. "אנחנו צריכים להופיע למשחק הזה בטירוף. שחקנים חייבים להבין שלא תהיה עוד הזדמנות לאחר המשחק הבא.
אף אחד לא רוצה לסיים את העונה כבר ביום חמישי", אמרו בקבוצה. "ממצב של עלייה הגענו למצב של חוסר וודאות לגבי השלב הבא. זה מאוד מתסכל ובהחלט לא התוצאה לה ציפינו".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
המשחק ביום חמישי - צומת של עונה שלמה. שרון דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully