וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי וניו יורק יאנקיז יקימו קבוצת MLS

הפרנצ'ייז יקרא ניו יורק סיטי FC ויכנס לליגה ב-2015, כאשר התכולים ישתפו פעולה עם קבוצת הבייסבול: "רגע של שינוי ענק"

הנה שיתוף פעולה מעניין: שניים מהמועדונים העשירים בעולם הספורט, קבוצת הכדורגל האנגלית מנצ'סטר סיטי וקבוצת הבייסבול האמריקאית ניו יורק יאנקיז, יקימו קבוצת כדורגל חדשה בליגת ה-MLS האמריקאית, שתחל את דרכה בליגה בעונת 2015. הקבוצה תקרא ניו יורק סיטי פוטבול קלאב ותהיה הפרנצ'ייז ה-20 של ליגת הכדורגל הבכירה בארצות הברית.

עלות העסקה הכוללת תעמוד על כמאה מיליון דולר וקומישינר ה-MLS, דון גרבר, אמר: "זה רגע של שינוי ענק לכדורגל בארצות הברית. השילוב של אלופת פרמיירליג ושל קבוצה שזכתה ב-27 אליפויות בייסבול יתנו לליגה חשיפה כמו שהייתה בהחתמה של דייויד בקהאם בגלאקסי".

פטריק ויירה מאמן המילואים של מנצ'סטר סיטי עם מריאנו ריברה ניו יורק יאנקיז. AP
פטריק ויירה, מאמן קבוצת המילואים של סיטי, ביקר עם הקבוצה אצל מריאנו ריברה, המגיש האגדי של היאנקיז/AP

בעוד שמועות על התעניינות בבניית קבוצה מצד ראשי הסיטיזנס כבר היו באוויר תקופה ארוכה, ההצטרפות של הקבוצה המפוארת והמפורסמת ביותר בתולדות הספורט האמריקאי הגיע כהפתעה והיאנקיז צפויים להיות מעורבים בקבוצה במידה מסוימת. נשיא היאנקיז רנדי לוין הסביר את החיבור: "הם יודעים לנהל קבוצת כדורגל, אנחנו מכירים את השוק בניו יורק. זה מצב של ניצחון לכאן ולכאן".

יו"ר מנצ'סטר סיטי, פראן סוריאנו אמר: "ניו יורק היא עיר ספורט אגדית ובכלל, עיר חשובה לכל העולם, עם בסיס אוהדים שהולך וגדל. אנחנו נרגשים לתרום את חלקנו להתפתחות הכדורגל בניו יורק. מצאנו ביאנקיז את השותף המושלם, זה מועדון עם מסורת מנצחת".

ההודעה נמסרה במהלך המסע שעורכת סיטי בימים אלה בארצות הברית, שם תפגוש את צ'לסי לשני משחקי ראווה, בלילה שבין שישי לשבת (4:30 בסנט לואיס) ובלילה שבין שני לשלישי (1:30 ביאנקי סטדיום בניו יורק). המטרה של שתי הקבוצות היא לבנות אצטדיון חדיש, שישמש את ניו יורק סיטי FC ומשא ומתן מול העירייה כבר החל, כאשר ייתכן שהאצטדיון יוקם ברובע קווינס.

צפו בקומישינר ה-MLS מדבר על העסקה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully