וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס עוברים למונאקו

הצמד הנהדר של פורטו צפוי לנחות בנסיכות תמורת 59 מיליון ליש"ט. מונטנייה עוזב את סוסיאדד, טוני פוליס את סטוק

עונות הכדורגל באירופה נגמרות להן והקיץ מתחיל וכמו שהובטח לנו, הקיץ הזה הולך להיות מטורף במיוחד. לאט לאט השמועות הופכות למבוססות ואחרי הודעת ריאל מדריד אמש (שני) על עזיבתו של המאמן ז'וזה מוריניו בתום העונה, האקשן ממשיך.

על פי דיווחים באיטליה, מונאקו הצרפתית, אחת הקבוצות שצפויות לעשות הכי הרבה רעש בקיץ הקרוב, הצליחה לסכם עם פורטו על החתמתם של שני שחקנים, ז'ואאו מוטיניו הפורטוגלי וחאמס רודריגס הקולומביאני, שיעברו לקבוצה מהנסיכות תמורת סכום עתק של 59 מיליון ליש"ט.

מוטיניו בן ה-26 שיחק עם הסלסאו בישראל לפני כחודשיים, בעוד רודריגס בן ה-21 הוא עושה המשחק של נבחרת קולומביה והשניים הובילו יחד את פורטו לאליפות דרמטית ביום ראשון החולף. מי שחשב שמוטיניו כבר ממש בידיים שלו וייאלץ ככל הנראה להסתדר בלעדיו הוא אנדרה וילאש בואש, מאמן טוטנהאם, שהדריך את השחקן בפורטו.

חאמס רודריגס, ז'ואאו מוטיניו שחקני פורטו חוגגים אליפות. רויטרס
אחרי האליפות, מגיע האתגר החדש. מוטיניו ורודריגס/רויטרס

מי שכן נמצא בדרכו ללונדון הוא סטבן יובטיץ'. המונטנגרי הצעיר והסנסציוני קרוב למעבר מפיורנטינה לארסנל תמורת 24.5 מיליון ליש"ט, כך מדווח באיטליה.

בספרד, ריאל סוסיאדד הרביעית עדיין נאבקת על מקומה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, אבל היום גילתה שאם תצליח להשיג את הכרטיס הנחשק, היא תיאלץ להתמודד במפעל ללא המאמן פליפה מונטנייה.

הצרפתי בן ה-48, שהוביל את סוסיאדד להצלחה מסחררת העונה, ישוב למולדתו ויאמן בעונה הבאה את ראן, שמסיימת את העונה במרכז הטבלה בצרפת. בהודעת המועדון של סוסיאדד נמסר: "המאמן הודיע לנו על החלטתו שלא להאריך את החוזה במועדון והוא יעזוב מיד בתום העונה, כאשר החוזה שלו יסתיים".

פיליפ מונטנייה מאמן ריאל סוסיאדד. Andres Kudacki, AP
למרות ההצלחה, הוא חוזר הביתה. מונטנייה/AP, Andres Kudacki

עוד מאמן שלא ימשיך בקבוצתו הוא טוני פוליס, שעומד לעזוב את סטוק סיטי בתום העונה, אחרי שבע שנים במועדון. הודעה רשמית אמורה לצאת בשעות הקרובות ולהשאיר גם את הפוטרס, ממש כמו שקרה לאחרונה למנצ'סטר יונייטד ואברטון, ללא המנג'ר המנוסה שהוביל אותם בשנים האחרונות. פוליס היה המנג'ר השני מבחינת ותק בפרמיירליג בקבוצה אחת (אחרי ארסן ונגר) לאחר הפרישה של פרגוסון והעזיבה של מויס ליונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully